چسب بینی بعد از عمل
نوشته شده توسط : رعنا

افرادی که عمل جراحی رینوپلاستی انجام میدهند، پس از عمل، بینی آنها متورم می شود. در این روند چسب بینی می تواند کمک کند تا این تورم زودتر از بین بروند. چسب زدن، علاوه بر کاهش میزان التهاب و تورم بینی، سبب شکل‌گیری بهتر بینی هم می‌شود. اگر چسب بینی به صورت اصولی و صحیح زده شود، موجب ایجاد فشار صحیح بر روی پوست بینی شده و تورم در تمام قسمت‌های بینی به شکل یکسان و متعادلی کاهش پیدا می‌کند. در ادامه ما به سوال چند روز بعد از عمل بینی باید چسب زد؟ پاسخ می دهیم.

مزایای چسب بینی

  • شکل‌گیری و فرم‌دهی بهتر بینی
  • تسریع روند کاهش تورم بینی
  • هشدار به اطرافیان جهت ایجاد آگاهی درباره این‌که شما به تازگی عمل زیبایی بینی انجام داده‌اید؛ تا بیشتر دقت کرده و از شوخی اجتناب کنند.

یکی از موارد رایج در عمل بینی که مورد سوال هم می باشد، درباره چسب زدن بینی است. اما اگر می خواهید از یک روش غیرتهاجمی استفاده کنید، می توانید روش اصلاح فرم بینی با فیلر را امتحان کنید.

از چه چسبی می بایست بعد از عمل بینی استفاده کرد؟

اکثر پزشکان چسب ۳M میکروپور باریک را به بیماران توصیه می کنند که این چسب در تمام دارو خانه موجود است. البته در موارد خاص که پوست بیمار نسبت به این چسب حساسیت نشان می دهد از چسب جایگزین هم استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:اطلاع از علت جوش صورت

قیمت چسب زدن بینی چقدر است؟

بسته به نوع و مارک چسب قیمت آن نیز متفاوت است. اما خبر خوب این است که قیمت زیادی ندارد و میتوانید چند عدد از آن ها را همیشه به همراه داشته باشید.

بهترین زمان برای تعویض چسب زدن بینی ؟

ما اکثرا به بیمارانی که جراحی بینی انجام دادند توصیه میکنیم با هر بار استحمام چسب بینی خود را تعویض کنید به این صورت که با چسب زیر دوش آب بروید و بعد از اینکه چسب خوب خیس شد بدون فشار آن را از روی بینی بلند و با صابون یا شامپو  پوست بینی خود را آرام بشویید و بعد از حمام دوباره چسب بزنید.

بعضی افراد ممکن هر روز حمام کنند یا ۳ روز در هفته به هر حال بهترین حالت تعویض چسب برای افرادی که پوست معمولی دارند و پوستشان زیاد چرب نیست یک روز در میان و برای افرادی که پوست های چربی دارند بهتر است هر روز چسب بینی تعویض شود.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: