ویژگی های بهترین متخصص ترمیم و زیبایی دندان
نوشته شده توسط : رعنا

مراجعه به بهترین متخصص ترمیم و زیبایی دندان در تهران بهترین استراتژی است که شما می‌توانید انتخاب کنید. لبخند هر شخص یکی از ارکان اصلی زیبایی او به شمار می‌آید. لبخند به طور طبیعی باعث جذب افراد می‌شود. اگر شما دارای دندان شکسته، متراکم روی هم یا با فاصله هستید ممکن است احساس بدی داشته باشید. برای درمان این مشکلات می‌توانید از متخصص‌ ترمیم و زیبایی دندان کمک بگیرد. فناوری جدید با امکاناتی که در اختیار ما قرار داده است، به شما بسیار در ترمیم و زیبایی دندان کمک کرده است.

هنگام انتخاب درمان باید به نکاتی توجه کنید. یکی از نکاتی که بیشترین تأثیر را در میزان بهبودی شما می‌گذارد. انتخاب بهترین متخصص‌ترمیم و زیبایی دندان است. بهترین متخصص‌ ترمیم و زیبایی دندان به شما کمک می‌کند که لبخند زیبا و سالم داشته باشید.

متخصص ترمیم و زیبایی دندان چه خدماتی به بیماران ارائه می‌دهد؟

بلیچینگ دندان

زمانی که دندان ها بر اثر عواملی همچون نوشیدن قهوه و چای، سیگار کشیدن، مصرف برخی داروها، مسائل ژنتیکی و … دچار تغییر رنگ و لک می‌شوند باعث می شود ظاهر دندان ها جلوه بدی پیدا کنند.

بلیچینگ یک فرآیند شیمیایی رایج در ترمیم و زیبایی دندان هاست که جهت سفید کردن دندان‌های افراد کاربرد دارد. بلیچینگ دندان می‌تواند یا در مطب توسط متخصص زیبایی دندان انجام داده شود یا به صورت خانگی صورت بگیرد.

ونیر دندان

ونیرها لایه های نازکی از مواد هستند که برای رفع مشکلات ظاهری دندان ها همچون لب پر شدگی، ترک خوردگی، لک شدگی، فاصله بین دندان ها و… به کار برده می شوند.

ونیرها از جنس پرسلن یا رزین کامپوزیت هستند که به ونیرهای پرسلنی لمینت دندان و به ونیرهای کامپوزیتی ونیر کامپوزیت گفته می شود

اینله و انله دندان

اینله و انله دندان برای ترمیم دندان پوسیده بکار برده می‌شوند و در لابراتوراهای دندانپزشکی ساخته می‌شوند.

اینله و انله از مواد کامپوزیت رزینی و یا مواد سرامیکی ساخته می‌شوند و به سطح دندان متصل می شوند. و بدون اینکه به دندان آسیب برسانند باعث افزایش استحکام دندان‌ ها و همچنین برگشت عملکرد و ظاهر طبیعی دندان می‌شوند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: