ارتودنسی قبل و بعد از نصب بریس
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی قبل و بعد از نصب بریس چقدر متفاوت است؟ در تصاویر ارتودنسی قبل و بعد از بریس، افراد می توانند نحوه عملکرد این روش درمان ارتودنسی را در عمل ببینند. بریس ها اساسا از فشار ملایم و ثابت برای انتقال دندان ها به موقعیت صحیح استفاده می کنند. از آنجا که این فشار فوق العاده ملایم است، طول می کشد که بریس ها کار خود را به پایان برسانند.

نحوه عملکرد ارتودنسی قبل و بعد از بریس

بریس یک وسیله دندانپزشکی است که به حرکت ایمن و موثر دندان کمک می کند. آنها به آرامی برای رفع شکاف دندان ها، کج شدن دندان ها و شلوغی دندان ها کار می کنند. برخی از افراد به دلایل مربوط به سلامتی از آنها استفاده می کنند و برخی دیگر نیز برای جذابیت بیشتر دندان های خود می خواهند از بریس استفاده کنند. فرقی نمی کند چه چیزی باشد، می توانید شرط ببندید که لبخند شما با ارتودنسی قبل و بعد از بریس متفاوت خواهد بود.

برای جابه جایی دندان ها، ارتودنتیست انحنای و شکل سیم را تنظیم می کند. چین دادن سیم می تواند دندان را در یک جهت بکشد. هدف اصلی سیم فشار آوردن و حرکت دندان ها به نقطه مناسب است. هنگامی که متخصص ارتودنسی مطمئن شد که این روش درمانی به نتیجه رسیده است، آنها بریس ها را برداشته و دندان ها را کاملا تمیز می کنند.

چه چیزی را باید قبل و بعد از بریس انتظار داشت

وقتی کسی به آینه نگاه می کند، به وضوح می تواند تفاوت آن را از قبل و بعد از بریس مشاهده کند. افراد با دندان های کج، شکاف و گزش های نامرتب شروع می کنند. در ابتدا، یک متخصص ارتودنسی ممکن است در مورد سلامتی فرد سوال کند و از دندان های او روش درمان را برداشت کند.

کشف دندان های زیبا و سالم

نصب بریس لازم نیست ترسناک یا دشوار باشد. مهاربندها ممکن است گاهی احساس درد یا ناراحتی در دندان های فرد ایجاد کنند؛ اما این فرآیند به ندرت باعث درد جدی می شود. در بیشتر موارد، مسکن های بدون نسخه تنها موردی هستند که بیماران برای رفع ناراحتی نیاز دارند.

از طریق خدمات ارتودنسی مناسب، افراد می توانند گزینه های درمانی مانند موراد زیر را دریافت کنند:

منبع





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: