خرید دستبند طلا برای آقایان
نوشته شده توسط : رعنا

انتخاب هدیه همیشه کار سخت و چالش‌ برانگیزی بوده است.  برخلاف تصور ما از اینکه فقط خانم ها از زیورآلات طلا استفاده می کنند، آقایان نیز علاقۀ زیادی به خرید طلا مانند دستبند، گردنبند و ... دارند. دستبند طلا یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به آقایان است و از دستبند چرم گرفته تا انواع زنجیرهای طلا و نقره را شامل می شود. انتخاب دستبند طلا برای مردان به دلایل مختلفی مانند سلیقه و استایل شخصی، مد، پایبندی به آداب و رسوم و ... بستگی دارد.

انواع دستبند طلا مردانه

دستبند های مردانه انواع مختلفی دارند و پرکاربرد ترین آنها مدل‌ های تمام زنجیر، پلاک طلا در کنار چرم، مهره و بافت است. در ادامه این مدل‌ ها را معرفی کرده‌ ایم.

دستبند مردانه زنجیری طلا

اگر استایل شما رسمی است و بیشتر از کت و شلوار استفاده می ‌کنید، دستبندهای تمام زنجیر بهترین انتخاب برای شما هستند و اگر قصد دارید در کنار ساعت از این دستبند ها استفاده کنید، بهتر است این دستبند ها، ظریف و نازک باشند. چون مردان در طول روز با دستان خود کار زیادی انجام می دهند، مقاومت یک دستبند می‌ تواند مهم تر از زیبایی آن باشد.

دستبند چرم مردانه با پلاک طلا

یک دستبند چرم با پلاکی از طلا، گزینه مناسب و ایده ‌الی برای خرید دستبند طلا مردانه است. طلای استفاده شده در این دستبندها، طرح متفاوتی دارد و خلاقیت در طراحی مدل‌ های مختلف این دستبند، باعث شده که زیبایی و شیک بودن را با هم داشته باشید.

به طور کلی، متداول ترین نوع دستبند های مردانه تلفیق چرم و طلا است. این مدل از دستبندها بیشتر مناسب استایل اسپرت و استفاده روزمره هستند. امکان سفارشی سازی در ساخت این دستبندها نیز وجود دارد. چرا که انتخاب رنگ، مدل و جنس چرم همچنین طرح، عیار و وزن پلاک طلا امکان‌ پذیر است.

بیشتر بخوانید: طلای 18 عیار

دستبند بافت مردانه

دستبند های بافت شبیه به دستبندهای چرم هستند و فقط در آن به جای چرم از نوعی نخ بافت استفاده می ‌شود. طرفداران دستبندهای بافت، پسران و مردهای جوان و کم سن هستند. رنگ، مدل و نوع بافت این دستبندها قابل انتخاب است که این باعث می شود که طرفداران زیادی داشته باشد.

دستبند مهره و طلای مردانه

سنگ‌ ها و مهره‌ ها عموماً خواص خاص خود را دارند. به همین دلیل بعضی از افراد برای استفاده از انرژی‌ های آنها دوست دارند از این نوع از دستبندها استفاده کنند. در واقع با خرید این دستبندها فرد در کنار استفاده از طلا، از خاصیت این نوع سنگ‌ ها نیز بهره‌ مند می ‌شود.

منبع: https://www.asby.ir/





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: