ارتودنسی دندان اقتصادی چگونه انجام می شود؟
نوشته شده توسط : رعنا

بیماران ارتودنسی دندان به دلیل هزینه های بالای آن تمایلی به انجام ارتودنسی ندارند؛ اما برای رفاه حال بیماران می توانند از ارتودنسی دندان اقساطی استفاده کنند و درمان ارتودنسی را شروع کنند. می توان نحوه پرداخت اقساط را به تعداد جلسات در بازه زمانی درمان بستگی داد.

ارتودنسی در سنین کودکی تا جوانی نتیجه مطلوب تری نسبت به ارتودنسی در سنین بزرگ سالی دارد که نشانگر اهمیت عدم تعویق ارتودنسی است و افراد که دندان های آن ها احتیاج به ارتودنسی دارد، برای تمیز نگه داشتن دندان های خود دچار سختی هستند که زمینه بروز مشکلات بهداشتی است و در بلند مدت باعث ابتلا دندان ها به پوسیدگی دندان و یا پریودنتال می شود و از مهم ترین خدمات ارتودنسی زیبایی صورت است.

هزینه ارتودنسی

هزینه های ارتودنسی به نوع آن بستگی دارد  که معمولا نوع ارتودنسی بعد از معاینات بالینی متخصص ارتودنسی و نتیجه گیری او مشخص می شود و حائز اهمیت است که بیمه نسبت به ارتودتسی و زیبایی هیچ تقبل هزینه ای ندارد و هزینه های ارتودنسی نیز به تعداد جلسات، نوع درمان و سختی کار بستگی دارد؛ که با جلسات مشاوره می توان به سادگی هزینه ها را براورد عملیات درمان را شروع کرد.

مشاوره ارتودنسی اقساطی

بیماران در جلسات مشاوره با مراجعه و معاینات دندانپزشک می توانند خود را برسی کنند و اطلاعات لازوم از روش های نگهداری دندان ها، روش درمان و تعداد جلسات را کسب کنند و بیماران برای درمان دندان های خود که فرم نا مناسب و هزینه بالایی دارند، یا بازه درمان ارتودنسی طولانی و جلسات بیشتری دارند، مناسب تر است که از ارتودنسی دندان اقساطی استفاده کنند و با آسودگی نحوه درمان و نوع درمان خود را انتخاب و درمان را شروع کنند و در طول جلسات اقساط را پرداخت کنند.

معمولا درجه سختی و نوع درمان تعداد جلسات را تغییر می دهد و ارتودنسی نیاز به دقت در نگهداری و صبر دارد و همه افراد می توانند از ارتودنسی استفاده کنند و در تمام سنین امکان پزیر است؛ چرا که ارتودنسی یک روش درمان مناسب با مزایای زیادی است که می توان به افزایش طول عمر دندان ها اشاره کرد.

ارتودنسی کودکان

در ارتودنسی کودکان معمولا برای پیشگیری از بهم ریختگی دندان ها و بروز مشکلات قبل از بلوغ کودک و رشد دندان های دائمی تاثیر بسزایی دارد تا مراقبت از دندان ها آسان تر باشد.‌

ارتودنسی بزرگسالان

فرد برای اصلاح بهم ریختگی های دندان ها و افزایش زیبایی می تواند از ارتودنسی استفاده کند. این امر باعث افزایش انجام درمان ارتودنسی در افراد بزرگسال شده است.‌

منبع





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: