عمل جراحی بینی بسته
نوشته شده توسط : رعنا

جراحی بینی بسته امروزه جزو پرطرفدارترین اعمال جراحی در سر تا سر دنیا است که هم در میان آقایان و هم در میان خانم ها متقاضیان بسیاری به خود اختصاص داده است. مقصود از انجام جراحی بینی می تواند اصلاح عملکرد تنفسی و رفع عیوب ظاهری بینی باشد ، از این رو می توان گفت که جراحی بینی هم جنبه درمانی دارد و هم جنبه زیبایی.

عمل جراحی زیبایی بینی

امروزه جراحی بینی یا راینوپلاستی جزو یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی در دنیا شده است. این عمل جراحی با هدف بهبود ظاهر بینی همراه با حفظ عملکرد طبیعی تنفس انجام می گیرد.

راینوپلاستی یكی از پیچیده ترین جراحی های زیبایی بوده و از آن جا كه بینی هر فرد دارای ویژگی های ساختاری منحصر به فرد و متفاوت از دیگران می باشد ؛ این عمل جراحی باید متناسب با صورت هر فرد انجام پذیرد.

جراح بینی در راستای جراحی بینی ، چه اقداماتی انجام می دهد ؟

برای دستیابی به نتیجه مطلوب لازم است ، پیش از عمل بینی بررسی دقیق و معاینه كامل توسط جراح بینی انجام گیرد.

جراح بینی در ارزیابی پیش از جراحی با در نظر گرفتن مواردی از قبیل :

  • ویژگی های بینی هر فرد از قبیل نوع پوست ، فرم صورت ، ویژگی های دیگر اجزاء صورت ، نژاد
  • ویژگی های جسمانی از جمله بلند یا كوتاه قد بودن بیمار

آنالیز كامل و دقیقی انجام داده و با لیست نمودن اشكالات و تغییرات مورد نیاز ، اقدامات و تكنیک های جراحی بيني مناسب برای هر فرد را به طور جداگانه و اختصاصی برنامه ریزی می نماید.

جراحی بینی بسته

عمل جراحی بینی بسته شامل این نوع برش نمی‌باشد. جراح پلاستیک تمام فرایند عمل را از طریق حفره‌های بینی انجام می‌دهد و و هیچ برشی را در قسمت بیرونی صورت بیمار ایجاد نمی‌کند. بسیاری از جراحان پلاستیک بر این باورند که جراحی بسته بینی دقت کمتری دارد و انجام موفقیت‌آمیز آن دشوارتر از جراحی باز بینی است. با این حال عمل بسته بینی مزایای خود را دارد. برای مثال، ساختارهای عملکردی و نگهدارنده‌ی بینی درگیر نمی‌شوند، مدت زمان انجام جراحی کوتاه‌تر است و تورم کمتری پس از عمل ایجاد می‌شود.. رینوپلاستی بسته یک روش عالی برای بیمارانی است که از ظاهر نوک بینی خود رضایت داشته و نیازی به تغییر در این ناحیه ندارند.هنگام انتخاب بین جراحی باز یا بسته بینی باید با جراح پلاستیک درباره‌ی اینکه کدام روش بهترین نتایج را برای شما به همراه خواه داشت صحبت کنید. بسیاری از جراحان تمایل دارند از تکنیک‌هایی استفاده کنند که در آن تخصص دارند، بنابراین اگر برای انجام جراحی زیبایی بینی مضطرب هستید باید با جراح خود در مورد اهداف زیبایی مد نظر خود صحبت کنید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه جراحی بینی تحت تاثیر عوامل متعددی است

منبع





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: