چگونه یک متخصص ارتودنسی خوب پیدا کنیم؟
نوشته شده توسط : رعنا

امروزه پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب به مشکل اصلی افرادی که به دنبال انواع ارتودنسی ها اعم از ارتودنسی نامرئی و ثابت هستند، تبدیل شده است. به همین دلیل در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین روش های پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب آشنا شوید.

چرا پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب مهم است؟

باید در نظر داشته باشید که پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب از روند درمان بسیار مهم تر است. زیرا مرتب کردن دندان ها کار ساده ای نیست. برای ترمیم و درمان ناهنجاری ها نیاز است که به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب بروید. باید در نظر داشته باشید که طول درمان ارتودنسی طولانی است. در کوتاه ترین زمان ممکن 6 ماه طول می کشد و گاها تا 3 سال نیز ادامه پیدا می کند.

همچنین روند درمان ارتودنسی یک روند طولانی مدت است. به همین دلیل شما نیاز است که بطور ماهانه به مطب دکتر خود مراجعه کنید. برای انجام این کار بهتر است که یک متخصص ارتودنسی خوب در نزدیکی محل زندگی خودتان پیدا کنید. زیرا اگر شما در طی روند درمان به هر دلیلی از متخصص ارتودنسی خود ناراضی باشید، سایر متخصص های ارتودنسی ادامه روند درمان را بر عهده نمی گیرند.

راه های پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی

برای یدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب در هر منطقه و شهری می توتن به موارد زیر اشاره کرد.

از بیمار های قبلی یک پزشک پرس و جو کنید

اکثرا از میان دوستان و آشنایان شما افرادی وجود دارند که مشکلات مربوط به نامرتب بودن دندان هایشان را با مراجعه به پزشک درمان کرده اند. از این افراد می توانید درباره میزان رضایت آنها سوال کنید.

با یک سرچ ساده می توانید اطلاعات زیادی بدست آورید.

با استفاده از موتور جستجوی گوگل می توانید پاسخ سوالات خود در هر زمینه ای را به راحتی دریافت کنید. برای مثال برای اینکه بتوانید متخصص ارتودنسی نزدیک محل زندگی خود را پیدا کنید، باید در گوگل عباراتی همانند : "متخصص ارتودنسی خوب در سعادت آباد" را سرچ کنید.

از بروشور های تبلیغاتی کمک بگیرید.

باید توجه داشته باشید که در اکثر مناطق تهران کتابچه ها و یا بروشور های تبلیغاتی مربوط به اطلاعات مشاغل آن منطقه وجود دارند.

2 مورد از ویزگی های مهم یک متخصص ارتودنسی خوب را معرفی کنید

  1. تجربه و مهارت متخصص
  2. نظر مراجعان

متخصص ارتودنسی علاوه بر دریافت تخصص ارتودنسی باید تجربه زیادی هم در این حوزه داشته باشد. بنابراین حتما قبل از انجام درمان ارتودنسی به هر روشی اعم از ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی و ... درباره سابقه کاری و تجربه وی تحقیق کنید

بهترین متخصصین ارتودنسی دارای شبکه اجتماعی و وب سایت اختصاصی هستند که می توانید در این فضاها نظرات و بازخوردهای مراجعان را ببینید. بنابراین قبل از مراجعه به این متخصصین حتما وب سایت و شبکه های اجتماعی این پزشکان را بررسی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: