از قیمت لمینت دندان در تهران مطلع شوید
نوشته شده توسط : رعنا

اکثرا افرادی که دچار ناهنجاری های دندان هستند و یا لبخندشان مشکل دارند فکر می کنند که لبخندشان زیبایی لازم را ندارد. در اصل فکر می کنند که به دندانپزشک ترمیمی دندان احتیاج دارند. . ما در این مقاله سعی داریم به بررسی قیمت لمینت دندان در تهران بپردازیم و سپس عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه های لمینت را بر می شمریم. اگر شما هم مثل ما کنجکاوید که از هزینه های لمینت مطلع شوید، این مقاله را بخوانید.

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان یکی از روش های ترمیم دندان است که نوعی روکش با لایه نازک از جنس سرامیک یا کامپوزیت است که توسط دندانپزشک روی سطح بیرونی دندان نصب می شود و آن را پوشش می دهد. باید در نظر داشته باشید که لمینت دندان برای افرادی تجویز می شود که ذنذان های آسیب دیده، لک دار، شکسته، خورد شده و کج دارند. از انواع مختلف لمینت دندان می توان به لمینت کامپوزیتی، پرسنیلی، سرامیکی و لومینر اشاره کرد.

قیمت لمینت دندا در تهران

در ادامه به قیمت انواع لمینت اشاره می کنیم:

لمینت کامپوزیتی

لمینت کامپوزیتی یکی از مقطوع ترین لمینت های موجود در بازار است. هزینه این نوع لمینت تقریبا نصف هزینه لمینت چینی ( پرسلینی) است.

لمینت پرسلینی

یکی از متداول ترین مواد سازنده لمینت است که مقداری از لمینت کامپوزیتی گران تر است. دلیل این امر بخاطر ماندگاری و طول عمر بیشتر نسبت به لمینت کامپوزیتی است.

لمینت سرامیکی

دلیل اینکه به این نوع از لمینت، لمینت سرامیکی می گویند این است که مواد تشکیل دهنده آن از جنس سرامیک بوده و به نسبت لمینت پرسلینی ارزان تر است. دلیل این ارزانتر بودن نسبی این است که در لمینت سرامیکی احتمال لکه دار شدن دندان ها وجود دارد.

لمینت لومینر

روکش های لمینت لومینر یا فوق باریک مزایا بیشتری به نسبت لمینت های قدیمی و سنتی و انواع دیگر لمینت ها دارند. قیمت این نوع روکش دو برابر هزینه روکش پرسلینی است. البته باید در نظر داشت که طول عمر آن تا 15 سال می باشد.

تفاوت قیمت ونیر کامپوزیت و لمینت دندان

این دو روکش در مدت زمانمانداری، دوامف کیفیت و قیمت باهم تفاوت دارند. هزینه و قیمت لمینت دندان، بیشتر از ونیر کامپوزیت است.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: