برای جراحی بینی باید چه شرایطی داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : رعنا

افرادی که به دنبال انجام عمل جراحی زیبایی بینی هستند باید بدانند که شرایط جراحی را دارند یا خیر. داشتن شرایط جراحی بینی در نتیجه عمل جراحی تاثیر بسزایی دارد. اکثر افراد به دنبال عمل بینی طبیعی می گردند.  برای آگاهی از این شرایط در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آیا جراحی بینی برای همه افراد مناسب است؟

همانطور که مشاهده می کنید امروزه علم و تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته است. به همین دلیل افراد به راحتی و بدون هیچ دلهره ای به سراغ عمل های زیبایی می روند. ارائه عمل زیبایی بینی با کیفیت بسیار بالا و همچنین بهره گیری از متد ها و تکنیک های به روز جهانی سبب شده است تا میزان اعتماد افراد به جراحی بینی بیش تر شود.

آیا همه افراد می توانند عمل جراحی بینی انجام دهند؟

افراد باید بدانند انجام عمل رینوپلاستی نیازمند داشتن شرایط مناسب است. ممکن است برخی افراد از انجام و استفاده از عمل زیبایی بینی منع شوند و یا برخی از افراد تا زمان حل مشکل خود جراحی بینی را به تعویق بیاندازند. در این خصوص حتما متقاضیان آزمایش قبل از عمل جراحی زیبایی بینی را انجام دهند از جمله این آزمایش ها:

  1. آزمایش بارداری منفی
  2. سلامت آزمایش خون
  3. طبیعی بودن الکتروکاردیو گرافی
  4. طبیعی بودن آزمایش ادرار

چرا عمل جراحی بینی برای خانم های باردار ممنوع است؟

از نظر پزشکی تمامی خانم های حامله نباید هیچ عمل جراحی انجام دهند. مگر اینکه پای مسئله مرگ و زندگی یا یک مورد اورژانسی در میان باشد. بیهوشی و تاثیر داروهای بیهوشی نتیجه بسیار مخربی روی مادر و جنین داخل رحم او خواهد گذاشت.

چرا افرادی که چاقی مفرط دارند نباید پیش از کاهش وزن عمل بینی انجام دهند؟

چاقی مساله بسیار مهمی است و باید جدی گرفته شود. اگر یک شخص چاق توسط بیهوشی عمومی زیر تیغ جراحی قرار بگیرد احتمال اینکه عوارض ناشی از داروهای بیهوشی برایش مساله ساز شود زیاد است. برای پیشگیری از عوارض عمل و داروهای بیهوشی بهتر است که شخص ابتدا وزن کم کند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: