شناخت قطعات هیوندای و خرید آنها
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندای یک برند خودروی محبوب در کره جنوبی است. شرکت هیوندای موتور در سال 1967 توسط مکانیک اتومبیل چونگ جو یونگ تاسیس شد. امروزه این شرکت همراه با کیا موتورز، پس از شرکت ‌های تویوتا (ژاپن) و گروه فولکس‌ واگن (آلمان)، یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور (آمریکا) به‌ عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می ‌شود.

این کشور همچنین دارای بزرگترین کارخانه تولید خودرو در جهان است که سالانه 1.6 میلیون دستگاه خودرو تولید می کند. کارخانه تولیدی این شرکت در شهر اولسان کره جنوبی واقع شده است. اتومبیل های هیوندای از طریق بیش از 6000 مرکز فروش و نمایندگی رسمی خدمات در 193 کشور جهان به فروش می رسند.

این خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای خارجی در ایران و جهان است؛ به طوری که در طول یک سال به طور متوسط این شرکت حدود 2 میلیون مدل ماشین در بازار جهانی به فروش می رساند. با این تفاسیر طبیعتا تقاضای خرید لوازم یدکی هیوندای هم به همین نسبت زیاد خواهد بود.

قطعات هیوندا را از کجا بخریم؟

همانطور که بالا گفته شد، خودرو های هیوندای یکی از پرطرفدارترین خودروهای خارجی در کشور ما هستند. به همین دلیل قطعات این خودروها نیز همراه برندهای مختلفی وارد بازار کشور می شوند. اگر قطعاتی که برای ماشین خود تهیه می کنید اصل و با کیفیت نباشند، امکان آسیب رسانی و کاهش طول عمر خودرو بسیار بالا است. بنابراین اگر به دنبال خرید یا تعویض لوازم یدکی خودروی خود هستید؛ قطعات اورجینال هیوندا را با بهترین کیفیت از فروشگاه های معتبر مانند استارپارت تهیه کنید.

اهمیت شناخت قطعات هیوندای

در صورت عدم شناخت درست لوازم یدکی اصل هیوندای، ممکن است قطعات اشتباهی یا تقلبی برای ماشین خود تهیه کنید. در صورتی که قطعاتی که برای خودروی خود استفاده می کنید با آن سازگاری نداشته باشد؛ منجر به مصرف انرژی بیشتر، در نتیجه آسیب به سایر قطعات خودرو و در نهایت کاهش طول عمر خودروی شما می شود.

همچنین یکی از عواملی که باعث افزایش ایمنی ماشین شما می شود؛ استفاده از لوازم یدکی اصل و با کیفیت است. از جمله راهکارهای تهیه لوازم یدکی اصل هیوندای عبارتند از:

  • به سال تولید ماشین خود توجه داشته باشید.
  • به هیچ عنوان از قطعات فرسوده و دست دوم استفاده نکنید.
  • از فروشگاه های معتبر فروش لوازم یدکی هیوندای خرید کنید.
  • به نوع و مدل ماشین خود توجه داشته باشید. درست است که خودرو های ساخته شده در یک کارخانه ویژگی های مشترک زیادی دارند، اما قطعات مختلفی در آنان استفاده می شود که ممکن است با همه مدل ها سازگار نباشد و در صورت استفاده، خودروی شما به مرور خراب شود.




:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: