انتخاب ارتودنسی نگین دار رنگی
نوشته شده توسط : رعنا

نگین ارتودنسی در واقع نام دیگر همان براکت هاست که برایحرکت سیم ارتودنسی روی دندان ها تعبیه شده است. نگین ارتودنسی و براکت در ارتودنسی ثابت برای اعمال فشار و ایجاد حرکت در دندان‌های نامنظم و رفع ناهنجاری‌های دندانی استفاده می شود. لازم به ذکر است که ارتودنسی نگین دار یا ثابت از متدوال ‌ترین روش ‌های ارتودنسی در بین افراد است.

ارتودنسی نگین دار رنگی

ارتودنسی نگین دار رنگی،‌ یکی از مواردی است که بر اساس سلیقه مراجعه کننده‌ و بیشتر دختران و کوکان در هنگام ارتودنسی دندانهای خود، استفاده می کنند. شما می توانید بریس نگین دار رنگی در هنگام ارتودنسی دندان های خود انتخاب کنید.

بریس های معمولی چندین قسمت دارند. نوارهای فلزی محکم که دندان های شما را کامل محاصره می کند و دارای سیم های قوسی هستند و از یک دندان به دندان دیگر کشیده شده است و آنها را سر جای خود ثابت کرده است. سیم های قوس فک بالا و پایین با استفاده از نوارهای لاستیکی به براکت های جلوی هر دندان متصل می شوند. رنگی شدن ماجرا در این قسمت اتفاق میفتد که نوارهای لاستیکی که به آن بندهای الاستیک نیز گفته می شوند در هر رنگی وجود دارند و نسبت به سلیقه خود می توانید آن را انتخاب کنید.

چند بار می توانم ارتودنسی نگین دار را تغییر دهم؟

اینکه ارتودنتیست شما چند بار بریس های شما را تنظیم می کند به سرعت حرکت دندان های شما بستگی دارد. برای اکثر افراد این تنظیمات هر شش تا هشت هفته یک بار اتفاق می افتد. هر بار که متخصص ارتودنسی بریس های شما را محکم می کند، می توانید رنگی متفاوت انتخاب کنید.

بریس های نگین دار و رنگی

هنگام انتخاب رنگ بریس می توانید رنگ پوست، مو و چشم خود را در نظر بگیرید. رنگ لباستان و هر رویداد ویژه ای که برایتان وجود دارد، می تواند رنگ بریس تان را تعیین کند. بهتر است از خرید بریس هایی با رنگ سفید خالص و رنگهایی که ممکن است به راحتی لکه دار شوند خودداری کنید.

در غیر این صورت، تغییر رنگهای نوار لاستیکی شما یک روش جالب برای بیان سبک شخصی، جشن گرفتن تعطیلات و افزودن طراوت به تجربه ارتودنسی شماست.

تغییر رنگ بریس های رنگی

میزان تغییر رنگ بریس شما اصلی بستگی به موارد زیر دارد:

  • مارک لاستیک
  • رنگدانه های موجود در غذاها و نوشیدنی های مصرف شده
  • عادت مسواک زدن
  • وجود باکتری هایی که در خود الاستیک قرار می گیرند

اگرچه انتظار می رود تغییر رنگ در بریس های رنگی وجود داشته باشد؛ اما توجه به این نکته ضروری است که بدانید نوارهای با رنگ روشن ممکن است بیشتر در معرض تغییر رنگ قرار بگیرند.

منبع: https://www.bestdentists.ir/





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: