7 رژیم لاغری سریع پرطرفدار
نوشته شده توسط : رعنا

کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام دغدغه‌ی اغلب افرادی است که از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند و همیشه به دنبال راه‌هایی برای کاهش سریع وزن هستند. در ادامه با 7 رژیم لاغری سریع پرطرفدار آشنا می شوید که می توانید یکی را انتخاب کرده و از آن کمک بگیرید.

رژیم زون

رژیم زون یک رژیم لاغری سریع است که به کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها توجه خاصی دارد. در این رژیم باید مواد مغذی را به صورت متناسب مصرف کرد به صورتی که باید60 درصد پروتئین و چربی و 40 درصد کربوهیدرات به بدن برسد.

رژیم کم کربوهیدرات

نوعی دیگر از رژیم لاغری سریع بر پایه کاهش مصرف کربوهیدرات‌های موجود در غذاهای شیرین، نان و پاستا و مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین و چربی و سبزیجات مفید است و در کاهش وزن و بهبودی سلامت تاثیر زیادی دارد.

رژیم وگان

رژیم لاغری سریع بر پایه‌ی حذف گوشت و محصولات حیوانی است و تاکید بر مصرف غلات کامل، میوه و سبزیجات و … دارد.

در این برنامه‌ی غذایی دریافت کالری پایین است. با مصرف سبزیجات و میوه‌ها و دریافت فیبر احساس سیری به شما دست می‌دهد و به دنبال آن کاهش وزن صورت می‌گیرد.

رژیم لاغری پالئو

 رژیم لاغری سریع که به رژیم غار نشینی معروف است. تاکید بر مصرف غذایی‌های دارد که قدیمی‌ها قبل از توسعه کشاورزی از طریق شکار به دست می‌آوردند. طرفداران این رژیم اعتقاد دارند که مصرف غذاهای فست فودی و فرآوری شده، غلات، حبوبات، لبنیات با چاقی و اضافه وزن ارتباط دارند.

رژیم دوکان

دوکان یک رژیم غذایی فرانسوی است که درآن مصرف مواد غدایی دارایی پروتیئین بالا توصیه می‌شود و سعی در حذف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات دارد.

رژیم لاغری مدیترانه ای

نوعی رژیم لاغری سریع است که به سالم بودن شهرت دارد. مردمی که در اطراف دریایی مدیترانه رندگی می‌کنند این نوع الگو را برای خود انتخاب کرده اند. رژیم غذایی مدیترانه ای علاوه بر کاهش وزن و تناسب اندام، تاثیرات شگفت انگیزی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های مزمن و قلبی دارد.

رژیم اتکینز

این رژیم غذایی ادعا می کند خوردن پروتئین و چربی محدودیتی ندارد و تنها با پرهیز از غذاهای سرشار از کربوهیدرات، وزن کم می کنید. این الگویی غذایی چهار مرحله دارد

منبع





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: