چند راه موثر برای لاغری شکم و پهلو بدون جراحی
نوشته شده توسط : رعنا

تنها نیستید! خیلی ها مثل شما هنوز که هنوز است نتوانسته اند چربی بخشی از بدن شان را آب کنند، به خصوص چربی های اطراف شکم و پهلو! از بین آن ها، کسانی هستند که حتی یک دوره رژیم لاغری را پشت سر گذاشته اند اما هنوز در لاغری شکم و پهلو آن طور که باید موفق نبوده اند. در این مقاله با عوامل موثر در کاهش وزن و سوزاندن چربی های شکم و پهلو آشنا خواهید شد.با جراحی لاغری همراه باشید.

ورزش کنید:

پس بهتر است تمرینات ورزشی تان همه اندام های بدن را با خود درگیر کنند. ورزش های هوازی می توانند گزینه های مناسبی برای از دست دادن چربی های بدن باشند. مهم نیست که در روز و یا در هفته چقدر برای ورزش کردن زمان می گذارید، مهم این است که هر روز با شدت بیشتری ورزش کنید و کالری بیشتری بسوزانید. سخت ورزش کردن مسیر کار شما را برای لاغری شکم و پهلو ها راحت تر می کند. به زبانی دیگر: لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش امکان ندارد!

چیپس و فست فود و نوشابه را حذف کنید

یکی از سخت ترین کارهای دنیا کنار گذاشتن این خوراکی ها و نوشیدنی های وسوسه برانگیز است اما خب چاره ای نیست. اگر به دنبال لاغری شکم و پهلو هستید باید این مصرف این نوع از غذاها که سرشار است از چربی های ناسالم را متوقف کنید.

لاغری موضعی

ممکن است بپرسید پس لاغری شکم و پهلو با تزریق چی؟ آیا نمی شود به کمک روش های لاغری موضعی از شرّ آن چربی ها خلاص شد؟ واقعیت این است که نمی توانیم تاثیر لاغری موضعی را به کل انکار کنیم اما به طور قطعی می توانیم بگوییم که لاغری موضعی هم حتی بدون رعایت موارد بالا چندان دوام نمی آورد و خیلی زود اثرش را از دست می دهد.

حالا که حرف از لاغری موضعی و باورهایی که دور و ور این عمل لاغری شکل گرفته است، گفتیم، از چند باور نادرست دیگر درباره مثلا لاغری شکم و پهلو بدون لاغری صورت و چیزهای از این قبیل هم حرف بزنیم.

غذاهای کامل را مصرف کنید

منظور ما از دریافت غذاهای کامل، همه غذاهایی است که حاوی سبزیجات و پروتئین و چربی های سالم اند. مثلا سالاد کینوا! تصور کنید چه لذتی دارد وقتی دندان هایتان را در آن لوبیاهای خوشمزه فرو می کنید.

آب بنوشید

آب بخورید! تا می توانید آب بنوشید. مصرف آب نه تنها نفخ های اضافی را از بین می برد بلکه متابولیسم بدن را اصلاح می کند.

منبع





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: