پایه جواهر چیست ؟
نوشته شده توسط : رعنا

به طلایی که دارای سنگ قیمتی و نگین است جواهر گفته می‌شود. در زمان‌ های قدیم و باستان نیز برای اینکه زیورآلاتی را لوکس‌ تر و پر زرق و برق‌ تر نشان دهند، آن را با سنگ‌ های قیمتی تزیین می‌ کردند. استفاده از جواهرات ساخته شده با سنگ و کریستال برای بعضی ها یک امر بسیار مهم و ضروری است. زیرا می ‌گویند تاثیر زیادی بر روحیات و مود آنها می ‌گذارد. بنابراین جواهرات می ‌توانند غیر از زیبایی، کارهای دیگری نیز برای انسان انجام دهند.

پایه جواهر چیست؟

پایه جواهر، همان قالب ساخته شده برای جواهر است که نگین و سنگ روی آن سوار نشده است و هر شخص می‌ تواند با توجه به سلیقه و دلخواه خود آن را بچیند.

با پایه جواهر این امکان وجود دارد که سبک و استایل خود را در طراحی جواهر مدنظر قرار دهید و جواهر را خودتان چیدمان کنید. می‌توانید با توجه به بودجه خود سراغ سنگ‌ ها و نگین‌ های ارزان ‌تر بروید و یا اگر بودجه برای شما اهمیت ندارد، بهترین نوع برلیان را برای سرویس طلا، انگشتر طلا، دستبند طلا، آویز طلا و گوشواره طلای خود انتخاب کنید.

مزایای خرید پایه جواهر

خرید پایه جواهر مزایای بسیاری دارد که مهم ‌ترین آن همان ‌طور که گفتیم، انتخاب جواهر و سنگی است که قرار است روی پایه جواهر گذاشته شود. شما با خرید پایه جواهر می ‌توانید به راحتی مدل مورد نظر، نوع سنگ و نگین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در نهایت جواهری را خریداری کنید که طرح و نگین آن مطابق خواست خودتان است.

پایه جواهر به شما این امکان را می‌ دهد که با توجه به بودجه خود سفارش خود را ثبت کنید. شما می ‌توانید نوع سنگ را مناسب با بودجه انتخاب کنید و به عنوان مثال اگر بودجه شما اجازه خرج کردن می ‌دهد، به جای خرید سنگ اتم سراغ بهترین برلیان بروید.

خرید پایه جواهر مزیت دیگری که آن هم خرید آنلاین آن است، نیز می‌تواند داشته باشد. با خرید آنلاین پایه جواهر، به راحتی می ‌توانید از خانه یا هر جای دیگری، بدون صرف زمان و هزینه سفارش خود را ثبت کنید و از آسان بودن آن لذت ببرید.

پایه جواهرات باید چه ویژگی‌ داشته باشد؟

پایه جواهرات باید بر اساس ویژگی‌ های طلای شما و هدفتان از استفاده نگین انتخاب شود. مثلاً اگر امنیت نگین از درخشش آن برایتان مهم ‌تر است، باید به تعداد و شکل چنگه ‌های پایه توجه کنید. اما اگر درخشش و جلوه‌ جواهر مهم ‌تر است، بهتر است پایه‌ ای انتخاب کنید که کوتاه باشد و تعداد چنگه‌ های آن هم کم باشد.

منبع: https://www.asby.ir/





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: