خرید پابند طلا
نوشته شده توسط : رعنا

پابند، زنجیر یا ابزار زینتی است که از مواد گوناگونی ساخته شده و دور مچ پا بسته می‌ شود. رایج‌ ترین پابندها از جنس طلا و نقره یا سنگ‌های گرانبها هستند که همیشه جنبه زینتی دارند و زنان از آنها به عنوان زیورآلات استفاده می‌کنند. اما نمونه‌ های ارزان ‌قیمتی نیز از جنس چرم، پلاستیک، مکرومه، کاموا و … در بازار موجود است.

در کشور هند، خلخال یا پابند یکی از ملزومات اصلی لباس عروس است که به همراه ساری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران نیز پابند از محبوبیت بسیار بالای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: تمیز کردن جواهرات طلا

نکات مهم در خرید پابند

خرید یک پابند نسبت به چیزی که به نظر می رسد شاید کمی سخت تر باشد. به عنوان مثال شما زمانی که می خواهید پابند بخرید باید به چند مورد مثل مدل، جنس و اندازه پابندی که می خواهید بخرید توجه کنید.

مدل پابند

زمانی که تصمیم می گیرید که چه نوع کفشی بپوشید، مدل پابند مهم می شود. اگر می خواهید پابند خود را با کفش های اسپورت بپوشید، مدلی با آویز طرح دار یا حتی مهره ای انتخاب کنید. هنگام پوشیدن یک کفش ساده زنانه و یک لباس زیبا، بهترین انتخاب برای شما، یک مدل بسیار ظریف از پابند است. ما به شما توصیه می کنیم که حداقل دو یا سه پابند در مدل های مختلف داشته باشید تا بتوانید آنها را با کفش ها و صندل های ته صاف، کفش های ساده و کفش های اسپورت بپوشید.

جنس پابند

وقتی صحبت از جنس می شود، بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که از پابند های طلا استفاده کنند، اما این به آن معنا نیست که شما هم باید از پابند طلا استفاده کنید. به طور کلی پابندهای طلا، نقره و استیل زیباترین نوع پابند هستند. اما پابندهای پارچه ای و کاموایی هم می توانند در مناسبت های خاص زیبا بنظر بیایند. این مورد کاملا بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد.

اندازه پابند

آخرین نکته ای که باید در این زمینه به آن توجه کرد، اندازه و سایز پابند است. باید ببینید که به پابندهای آزاد علاقه بیشتری دارید یا  به پابندهای تنگ و چسبان. توصیه ما به شما این است که پابندهای آزاد را با کفش های تابستانه و صندل ها بپوشید و پابندهای تنگ و چسبان را با کفش های اسپرت بپوشید. بهترین روش برای انتخاب یک پابند آزاد و شل، اندازه گیری مچ پا و اضافه کردن ۰.۵ تا ۱ اینچ به آن است.

منبع: https://www.asby.ir/





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: