ایمن ترین جراحی لاغری کدام است؟
نوشته شده توسط : رعنا

یک خبر خوب: جراحی لاغری با ریسک 0.1 درصد، یکی از کم خطرترین جراحی‌های جهان است، حالا از هر سبک و سیاق، فرقی ندارد. اما از میان عمل اسیلو و یا بای پس معده، لاغری لیزر و یا بالون معده کدامیک ایمن ترین جراحی لاغری اند؟

لاپاراسکوپی ، ایمن ترین جراحی لاغری

فرض بگیرید خانم همسایه، که البته وضعیتی مشابه با وضعیت شما دارد، همین چند روز پیش تن به عمل جراحی داده است و حالا حسابی با دُمبش گردو می‌شکند. آیا لزوما عملی که او تجربه کرده است، به کار شما هم می‌آید؟ پاسخ روشن است: خیر!  ایمن ترین جراحی لاغری ، یکی از انواع عمل‌هاست که با شرایط جسمانی شما سازگاری دارد.

اسلیو معده ، ایمن ترین جراحی لاغری برای حجیم‌خواران

اسلیو معده روش مناسبی برای مقابله با حجیم‌خواری و البته چاقی مفرط است. در این ایمن ترین جراحی لاغری جراح با چند بُرش کوچک لاپاراسکوپ را در بدن کار می‌گذارد و حجم معده را قدرِ یک آستین کوچک می‌کند. اما این همه ماجرا نیست. برای آن‌که برای جراحی اسلیو معده مناسب تشخیص داده شوید باید علاوه بر این، علامت‌های دیگری نیز از خود بروز دهید.

بای پس معده ، یک راه حل مناسب برای ریزه‌خواران

بای پس معده ایمن ترین جراحی لاغری برای مقابله با ریزه‌خواری است. پزشک ابتدا به وسیله آندوسکوپی نیاز شما برای جراحی بای پس معده را شناسایی می‌کند. بعد، در اتاق عمل، به روش لاپاراسکوپی مسیری جدید و کوتاهی از معده به سوی روده می‌سازد و عمل دفع را سرعت می‌بخشد. در نتیجه مواد غذایی کم‌تری جذب بدن و مازادش دفع می‌شود.

پلیسه معده، خداحافظی با کلسترول و آپنه خواب

در جراحی پلیسه معده تنها دو یا پنج بُرش تا خداحافظی با بیماری‌هایی مثل کلسترول و آپنه خواب فاصله دارید. در این جراحی دی‌اکسید کربن از بدن بیمار خارج و معده تا هفتاد درصد کم‌حجم‌تر می‌شود. بعد نوبت به روند کاهش وزن می‌رسد. وقتی حجم معد کاهش می‌یابد، میزان مصرف نوشیدنی‌ها و خوردنی‌ها کم می‌شود. اول، مدت زمان کوتاهی بعد از عمل، بیمار 53 درصد و تا دو سال بعد 60 درصد کاهش وزن را تجربه می‌کند. در ادامه این روند به تدریج بیماری‌های مرتبط با چاقی دمب‌شان را می‌گذارند روی کول‌شان و می‌روند پی کارشان.

عوارض ایمن ترین جراحی لاغری !

هر شیوه از شیوه‌های جراحی ریسک‌ها و عواقبی دارد، شکی نیست. و شکی نیست که شیوه لاپاراسکوپی هم از جمله این جراحی‌هاست. گاه این عوارض به خاطر حساسیت‌های پوستی بیمار به لوله‌های دستگاه‌ها و گاه به دلیل نابلدی و یا اشتباهات غیرعمدی جراح به بار می‌آیند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: