ریزش مو چه تاثیری بر اعتماد بنفس میگذارد؟
نوشته شده توسط : رعنا

ریزش مو و نازک شدن موها دو تا از بزرگترین معضلاتی است که مستقیما روی ظاهر آقایان و مخصوصا خانم ها تاثیر منفی میگذارد. مردان و زنان زیادی در سرتاسر جهان با این دو مشکل دست و پنجه نرم میکنند. جدای از مشکلات دیگری که ممکن است این اشخاص با افتادن موها تجربه کنند، مهمترین چیزی که با آن مواجه هستند کاهش اعتماد بنفس است. با ما همراه باشید تا تاثیر ریزش مو بر اعتمادبنفس را در این مقاله با هم بررسی کنیم و به شما نشان دهیم چگونه کلاه گیس و سایر روش های جایگزین دیگر به مشکل شما کمک میکنند.

تاثیر ریزش مو بر اعتمادبنفس : ریختن موها چگونه بر روی زندگی شخصی و اعتماد بنفس افراد تاثیر میگذارد؟

دلایل زیر تنها بخشی از چیزهاییی است که اشخاص کم مو یا طاس با آن دست و پنجه نرم میکنند.

ریختن موها شما را پیرتر نشان میدهد

از دست دادن موها در سنین جوانی می تواند باعث شود شما ظاهرا مسن تر و پیرتر از آنچه هستید، به نظر برسد و کم کم خودتان هم باورتان میشود که پیر شده اید. زیرا ما معمولا ریزش مو و یا نازک شدن آن را در سنین بالا تجربه میکنیم و کمتر پیش می آید شخصی در دوره جوانی با این معضل مواجه شود.

ریزش مو و اعتمادبنفس : کسانی که طاسند کمتر جذابند

متاسفانه به درست یا غلط اغلب مردم مو را یک فاکتور زیبایی قلمداد میکنند و معتقدند موی زیاد و پرپشت میتواند جذابیت داشته باشد. از همین رو کسانی که موی پرپشت و خوب یدارند جذاب ترند و برعکس کسانی که موی نازک یا کم پشتی دارند کمتر جذاب هستند. زمانی که شما به عنوان یک شخص طاس وقتی میبیند در مقایسه با اشخاصی که مو دارند جذابیت کمتری دارد ممکن است اعتماد به نفسش کمتر شود. بنابرانی میتوان به راحتی تاثیر ریزش مو بر اعتمادبنفس را اینگونه درک کرد.

افسردگی، اضطراب و تنهایی

هرچه خود را به دلیل کم پشت بودن موها یا طاسی از دنیای اطرافتان جدا کنید راحت تر می توانید خود را متقاعد کنید شما لیاقت خوشبختی را ندارید و مجبورید زندگی خود را در تنهایی سپری کنید.

تاثیر ریزش مو بر اعتمادبنفس : دلایل شایع ریزش مو در آقایان و خانمها

همواره بهترین راه برای از بین بردن علت طاسی و ریزش مو پیدا کردن علت آن است. شما ممکن است به دلایل مختلفی موهای سرتان را از دست دهید. برخی از مهمترین این دلایل عبارتند از:

· ژنتیک

· اختلالات خود ایمنی مانند لوپوس یا آلوپسی

· اثر جانبی داروهای خاص

· عفونت های پوست سر

· بیماری هایی مانند بیماری تیروئید

بهترین راه برای پنهان کردن طاسی، ریزش موی سر و یا نازک شدن موها چیست؟

فرقی نمیکند ریختن موهایتان چه علتی داشته باشد، ژنتیک یا شیمی درمانی، داشتن یک کلاه گیس مناسب میتواند به راحتی آب خوردن ریزش موی شما را برطرف کند و ظاهر شما را آنطور که میخواهید بهبود ببخشید. با وجود تنوع مدل و ویژگی های کلاه گیس زنانه و مردانه شما دیگر نگران ریز مو نخواهید بود. ما دو نوع کلاه گیس طبیعی و مصنوعی داریم که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند

برای انتخاب کلاه گیس مناسب و کاهش تاثیر ریزش مو بر اعتمادبنفس نیاز به کمک دارید؟

 

اگر مدتی است که با ریزش مو، طاسی و یا خلاصه هر مشکلی که باعث ریختن و کم پشت شدن موهایتان مواجه هستید، میتوانید یک کلاه گیس خوب و مناسب بخرید. اگر قصد خرید کلاه گیس دارید با ما تماس بگیرید تا ما به صورت رایگان به شما مشاوره دهیم و به تمام سوالاتتان در این زمینه پاسخ دهیم





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , بیماری های شایع , ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: