نرخ قیمت لمینت دندان به روز چقدر است؟
نوشته شده توسط : رعنا

نرخ قیمت و هزینه لمینت دندان به روز چقدر است و وابسته به چه شرایطی است ؟ لمینت دندان برای ایجاد جذابیت بیشتر دندان ها استفاده می شود که معمولا از هزینه بالایی برخوردار است. با این حال در برخی از مراکز و کلینیک های دندانپزشکی، می توان لیمنت دندان را با تعرفه‌ مناسب‌تری انجام داد؛ اما باید توجه داشت که به کیفیت کار لطمه وارد نشود. ما قصد داریم در این مقاله به طور کامل درباره لمینت دندان و همچنین قیمت لمینت دندان به روز صحبت کنیم.

نصب لمینت دندان

برای نصب لمینت بر روی دندان باید وضعیت فک و لثه مطلوب باشد. وضعیت فک و لثه را متخصص ترمیم و زیبایی دندان تشخیص می دهد که آیا بیمار از شرایط مناسبی برای لمینت دندان برخوردار است یا نه. اگر بیمار دارای ناهنجاری های فکی و یا مشکلات مربوط به دندان باشد، برای انجام لمینت دندان مناسب نیست. معمولا لمینت دندان طی دو مرحله صورت می گیرد. متخصص در جلسه اول تراش بسیار کوچک بر روی دندان‌ها انجام می دهند که هیچ گونه آسیبی به بافت دندان وارد نمی کند و بعد از آن قالب گیری  انجام می شود.

اقدامات لازم پس از نصب لمینت دندان

بعد از پایان انجام لمینت دندان، هر فرد باید نکات و مسائل بهداشتی دهان و دندان را رعایت کند و از ضربه و یا فشار بیش از اندازه به دندان و دهان خود جلوگیری کند. عموما توصیه می شود هر نیمسال یکبار به کلینیک دندانپزشکی، جهت چکاپ دندان مراجعه شود. از مهمترین مزیت های لمینت این است که شما می توانید با خیال راحت غذا بخورید. به همین جهت است که امروزه لمینت دندان به یکی از بهترین درمان های زیبایی تبدیل شده است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لمینت دندان به روز

قیمت لمینت دندان به روز تحت تاثیر عوامل متفاوتی همچون محل کلینیک، رتبه علمی و تخصصی دندانپزشک و هزینه مواد اولیه است. مهم ترین عامل در تعیین هزینه لمینت دندان، نوع و جنس روکشی است که بر روی دندان ها نصب می شود. لمینت های دندان پس از چندین سال نیاز به ترمیم دارند.

هزینه های لیمنت دندان

بیمار می تواند با توجه به لبخند خود فقط شش دندان جلو را لمینت کند که در کاهش هزینه‌های لمینت‌ دندان بیمار بسیار موثر است. البته با توجه به تعرفه های بالای این نوع از لمینت های زیبایی، شما می توانید با استفاده از پرداخت اقساطی و یا عضویت در کلینیک های تخصصی دندانپزشکی هزینه های لمینت دندان را ماهانه پرداخت کنید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: