راهنمای انتخاب سایز انگشتر و حلقه طلا
نوشته شده توسط : رعنا

توجه به نکاتی که در ادامه مطرح می‌شود، می‌تواند به شما در خرید انگشتر و حلقه کمک بسیار زیادی بکند:

انگشتر باید در انگشت شما راحت باشد. این به این معنا نیست که یک انگشتر گشاد بخرید و به راحتی از برآمدگی انگشتتان عبور ‌کند و بیفتد. بلکه باید انگشتری بخرید که هم به انگشتتان فشار نیاورد و هم آنقدر تنگ باشد که از انگشت شما نیفتد.

زمانی که دستان شما سرد است اندازه‌ گیری سایز انگشتر اشتباه است. در این حالت فشار خون کمتر از حد نرمال است و سایز انگشت کوچکتر از اندازه اصلی خود می ‌باشد.

بهتر است سایز انگشت خود را هنگامی که هوا گرم و رو به بعد از ظهر یا شب است، اندازه‌ گیری کنید. معمولا در این زمان سایز انگشت به اندازه واقعی آن بسیار نزدیک است.

دقت کنید حتما اندازه‌ گیری سایز را برای انگشتی انجام دهید که می‌خواهید انگشتر را برای آن خریداری کنید.

برای اطمینان بیشتر از سایز انگشتر و حلقه، بهتر است اندازه‌ گیری را تا 3 مرتبه تکرار کنید. در این حالت ضریب خطا کم می‌شود و می‌توانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

ساده ترین راه تعیین سایز انگشتر: نمودارهای آماده تعیین سایز

اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید از طرق مختلف، سایز انگشت مد نظر خود را جهت خرید انگشتر طلا پیدا کنید، اصلا نگران نباشید و از طریق این روش تعیین سایز کنید. برای این منظور میتوانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. نمودار تعیین اندازه انگشتر را پیدا و دانلود کنید.

اگر در اینترنت جستجو و سرچ کنید میتوانید نمودارهای دایره ای که در آن ها سایز انواع انگشتر درج شده است را ببینید و دانلود کنید. دقیقا با همان مقیاس اصلی، نمودار را روی یک برگه کاغذ پرینت بگیرید.

  1. برای سنجش درستی نمودار، آن را امتحان کنید.

برای اطمینان از اینکه نمودار واقعا در مقیاس درستی چاپ شده و درست کار میکند انگشتر خود را برداشته و روی یکی از حلقه های داخل کاغذ بگذارید. اگر حلقه یا انگشتر شما دقیقا روی یکی از آن ها قرار گرفت یعنی مقیاس درست است.

  1. سایز انگشتر فرد مورد نظر خود را به همین شکل به دست بیاورید.

اگر نمودارهای دانلود شده مقیاس درستی داشته باشند، زمانی که نامزدتان حواسش نیست و شما به حلقه یا انگشتر او دسترسی دارید، آن را برداشته و روی نمودارها و حلقه های از پیش تعیین شده قرار دهید تا بتوانید سایز دقیق انگشتر طلا را پیدا کنید. سپس اقدام به خرید آن کنید.

منبع: https://www.asby.ir/





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: