چگونه يک متخصص ارتودنسی انتخاب کنيم؟
نوشته شده توسط : رعنا

در نظر داشته باشيد که زمان درمان ارتودنسی ممکن است خيلي طولاني شود. پس بايد از همان ابتدا اطمينان حاصل کنيد که شما يا کودکتان با پزشک و همکاران او که در آينده تا مدت‌ها با آنها سر و کار خواهيد داشت، احساس راحتي داريد. در عين حال توجه کنيد که نتايج ارتودنسی هر چه که باشد تا پايان عمر با شما همراه خواهد بود و شما براي هميشه آن متخصصي که درمان شما را انجام داده است به خاطر خواهيد داشت. پس سعي کنيد حتماً در مورد سوابق کاري او و درمان‌هايي که در گذشته انجام داده است، اطلاعات کسب کنيد.

 شما مي‌توانيد يک نوبت از مطب متخصص ارتودنسی خوب بگيريد و براي مشاوره و کسب اطلاعات لازم در مورد نحوه کار او به آنجا مراجعه کنيد. در زمان مشاوره، هر سؤالي که در اين مورد داريد را بدون تعارف بپرسيد. به خاطر داشته باشيد که شما اصلاً براي همين کار اينجا هستيد و اين حق شما است و براي شما بسيار اهميت دارد که بدانيد چه روش‌هايي براي ارتودنسی وجود دارد و کدام روش براي درمان مشکلات شما بيشترين کارآيي را خواهد داشت. هر چقدر شما اطلاعات بيشتري در مورد سلامتي دندان‌هاي خود داشته باشيد، مي‌توانيد تصميم‌گيري بهتر و آگاهانه‌تري براي درمان خود انجام دهيد.

بعضي از پرسش‌هاي مهم ديگري که بايد به دنبال يافتن پاسخ آنها باشيد، عبارت است از:

 چه کسي بر روند درمان شما نظارت خواهد داشت؟ خود متخصص ارتودنسی يا دستياران او؟

 آيا ساعت کاري مطب دندانپزشکي به اندازه کافي طولاني هست که بتوانيد قبل يا بعد از مدرسه کودکتان يا کار خودتان به مطب مراجعه کنيد؟

 اين مرکز دندانپزشکي با کدام بيمه‌ها همکاري دارد و چه شرايط و تسهيلاتي را براي پرداخت هزينه‌هاي درماني در نظر گرفته است؟

 آيا متخصص ارتودنسی برخورد خوب و محترمانه‌اي با شما دارد و به خواست شما احترام مي‌گذارد؟ يا اينکه در آنجا به شما فقط به عنوان يک مشتري عادي نگاه مي‌کنند.





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 717
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: