جراحی لاغری جواد خیابانی
نوشته شده توسط : رعنا

جواد خیابانی از مجری های سرشناس کشور عزیزمان هستند. در ادامه با عمل لاغری جواد خیابانی بیشتر آشنا می شوید. افرادی که شاخص توده بدنی آنها بالاتر از 30باشد، چاق محسوب می شوند. BMI معیار اندازه‌ گیری وزن شما نسبت به قد شماست. چاقی کلاس 1 به معنی BMI 30 تا 35، چاقی کلاس 2 BMI 35 تا 40 و چاقی کلاس 3 BMI 40 یا بیشتر است. کلاس‌های 2 و 3  که به آن چاقی شدید نیز گفته می‌شود، معمولاً درمان آن با رژیم غذایی و ورزش به‌سختی انجام می‌شود. بنابراین به آنها عمل لاغری را توصیه می کنیم.

جراحی چاقی

جراحان با ایجاد کردن تغییراتی در سیستم گوارش افراد باعث کاهش وزن در شخص می شوند. به این عمل، جراحی چاقی گفته می شود. برخی از انواع جراحی‌های چاقی معده شمارا کوچک‌تر می‌کند، به شما اجازه می‌دهد هم‌زمان غذا بخورید و بنوشید و احساس سیری زودتر داشته باشید. سایر جراحی‌های چاقی نیز روده کوچک شمارا تغییر می‌دهد  بخشی از بدن که کالری و مواد مغذی غذاها و نوشیدنی‌ها را جذب می‌کند.

آیا جراحی چاقی همیشه جواب می دهد؟

در نظر داشته باشید که افرادی که شاخص توده بدنی آنها بالاتر از 30 باشد چاق محسوب می شوند. همچنین طبق مطالعات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که افرادی که عمل جراحی لاغری انجام می دهند بین 15 الی 30 درصد از وزن اولیه خود را از دست می دهند. با ای حال باید بدانید که هیچ روشی باعث کاهش وزن و حفظ کاهش وزن نمی شود. برخی از افرادی که تحت عمل جراحی چاقی قرار می‌گیرند ممکن است آن‌چنان‌که انتظار داشتند دچار کاهش وزن نشوند. باگذشت زمان، برخی از افراد بخشی از وزن خود را از دست می‌دهند.

FDA چندین دستگاه جدید برای کاهش وزن را تأیید کرده است که معده یا روده کوچک شمارا به‌طور دائمی تغییر نمی‌دهد. این دستگاه‌ها نسبت به جراحی چاقی باعث کاهش وزن کمتری می‌شوند و بعضی از آن‌ها فقط موقتی هستند. این دستگاه‌ها ممکن است خطراتی برای سلامتی شما داشته باشند، بنابراین اگر به هر یک از این گزینه‌ها فکر می‌کنید با پزشک خود صحبت کنید.

هزینه های جراحی چاقی چقدر است؟

بطور میانگین هزینه جراحی چاقی بین چند میلیون است. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه جراحی چاقی بستگی به نوع جراحی شما دارد. هزینه ها ممکن است براساس محل زندگی شما کمتر یا بیشتر باشد. مبلغی که بیمه پزشکی شما پرداخت خواهد کرد براساس ارائه دهنده بیمه متفاوت است.

درصورت داشتن برخی معیارها و توصیه پزشک و برخی از برنامه ها 3 نوع روش جراحی چاقی را شامل می شوندک بای پس معده ، باند معده و اسلیو معده. برخی از طرح های بیمه ای ممکن است شمارا ملزم به استفاده از جراحان و مراکز تایید شده کنند. برخی از بیمه ها همچنین از شما می خواهند که نشان دهید که با انجام یک برنامه لاغری غیر جراحی قادر به کاهش وزن نیستید یا سایر شرایط را برآورده می کنید.

رفرنس





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: