بلیچینگ دندان با بیمه
نوشته شده توسط : رعنا

از جمله مواردی که باعث بوجود آمدن یک لبخند جذاب است؛ می توان به سفیدی دندان اشاره کرد. به همین دلیل افراد بطور مکرر به دنبل سفید کردن دندان های خود هستند. بلیچینگ دندان از جمله مواردی است که در این راه به شما کمک می کند.

بسیاری از افراد در معرض تغییر رنگ دندان‌ها هستند که میزان آن با یکدیگر متفاوت است. حتی بعضی از افراد که در طول شبانه روز مرتب مسواک می‌زنند و از نخ دندان استفاده می‌کنند، احتمال دارد به پزشک متخصص جهت بلیچینگ دندان مراجعه کنند؛ زیرا ممکن است بر اثر استفاده از مواد غذایی خاص، عوامل محیطی و گذشت زمان دچار جرم زدگی و زردی دندان شوند.

بلیچینگ دندان:

در روش بلیچینگ دندان از ماده ای برای سفید کردن دندان استفاده می شود. این مادخ شباهت بسیاری به وایتکس دارد که زردی روی دندان ها را از بین می برد. همچنین دندان ها را جرم گیری می کند که روشی شیمیایی به حساب می اید. امروزه گزینه‌های بسیاری برای سفید کردن دندان وجود دارد، گرچه محصولات زیادی برای این کار در دسترس است، اما درمان حرفه‌ای و کمک گرفتن دندانپزشک مناسب‌تر بوده و نتایج به دست آمده قابل اعتمادتر است.

مزایای استفاده از بلیچینگ دندان:

  • بدون درد و عوارض جانبی
  • بدون آسیب زدن به دندان
  • مقرون به صرفه بودن

با فواید و عوارض بلیچینگ آشنا شوید.

استفاده از محلول سفید کننده، وظیفه سفیدکنندگی دندان را بر عهده دارد. درمان در کمتر از یک ساعت به طور کل انجام می‌شود و نتایج به دست آمده بسیار قابل قبول است. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از شیوه بلیچینگ دندانپزشکی مؤثر بودن و دوام آن است و نتایج استفاده از شیوه بلیچینگ‌دندان بسیار چشمگیرتر از نتایج دیگر روش‌های سفید کنندگی دندان است. دلیل این امر این است که استفاده از این شیوه شیمیایی بسیار قوی‌تر از محصولات مشابه آن است، اما نظارت دندانپزشکی نیز ضروری است تا دندان‌های بسیار زرد و جرم گرفته را با شیوه بلیچینگ دندان به شکل حرفه‌ای سفید کنند و درمان دندان زیبا را به شما هدیه دهد.

بیمه بلیچینگ دندان:

افرادی که بلیچینگ دندان انجام می‌دهند با توجه به جنبه زیبایی این نوع از درمان‌ها تحت پوشش درمانی قرار نمی‌گیرند. البته شما می‌توانید با عضویت در کلینیک‌های مختلف از کارت‌های تخفیف آن‌ها استفاده کنید، تا این نوع از هزینه‌های بلیچینگ برای شما مرقون به صرفه‌تر باشد.

رفرنس

 





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: