چاقی پس از ازدواج
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب می خواهیم راجع به یکی از مهمترین موضوعات پس از ازدواج چه باعث بسیاری از طلاق ها در جامعه ما شده است صحبت کنیم. چاقی پس از ازدواج، بله درست شنیدید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید.

چاقی بعد از ازدواج

در بسیاری از موارد این تمایل بد نیست؛ اما وقتی نوبت به خوردن غذا می رسد، چیزی که اتفاق می افتد این است که یکی از زوجین، حتی اگر بعضی غذاها را دوست نداشته باشد، به خاطر علاقه و اشتهای وافر دیگری آنها را می خورد. مثلا اگر خانم مشغول خوردن کیک باشد، همسرش به او ملحق می شود و یا برعکس.

بیشتر خانم هایی که عاشق همسرانشان هستند معتقدند که عشق از راه شکم به قلب می رسد. بسیاری از زنان وقتی که ازدواج می کنند، استارت پختن و درست کردن انواع غذاهای خوشمزه، دسرهای شیرین و دیگر غذاهای چاق کننده را می زنند. این هنر عروس خانم منجر به ساخته شدن چربی در ناحیه ی اطراف کمر می شود. بیشتر افراد تا زمانی که روی ترازو نرفته اند، متوجه نمی شوند که چقدر اضافه وزن پیدا کرده اند. تا قبل از آن، از طعم و ظاهر غذاهای شگفت انگیز همسر جان لذت می برند.

درمورد چاقی و تاثیر آن بر زانو درد بیشتر بدانید.

پس از امضای عقدنامه، زوجین (حداقل بطور ناخودآگاه) فکر میکنند که دیگر تنش های زندگی به پایان رسیده و دیگر معشوق خود را از دست نخواهند داد. به همین دلیل، تنبل می شوند و دیگر به خود نمی رسند، دلبری را کنار می گذارند و خیلی کارهای دیگر. علاوه بر آن، دیگر مراعات میزان غذایی را که می خورند، نمی کنند و با خود می گویند که ازدواج کرده اند و همسرشان بی اهمیت به ظاهرشان، آن ها را دوست دارد. البته همیشه هم اینطور نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عمل لاغری شکم بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

وقتی که زن ازدواج می کند و به اعضای خانواده ی جدید می پیوندد، فکر می کند که همواره باید همسرش و خانواده ی وی را با آماده کردن غذاهای مختلف از خود راضی نگاه دارد. در چنین شرایطی، دیگر به خود توجه نمی کند و در نتیجه، رژیم غذایی بطور غیرارادی کنار گذاشته می شود.

 سخن پایانی

 ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه چاقی پس از ازدواج در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم.  امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.dr-abdo.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: