ارتودنسی بدون سیم
نوشته شده توسط : رعنا

امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی بدون سیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در مورد این موضوع به شما بگویم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را کسب کند.

ارتودنسی بدون سیم

هیچ یک از ما، دوست نداریم دندان هایی داشته باشیم که یک یا تعدادی از آن ها از ردیف و جایگاه صحیح خود خارج شده اند و به هنگام خندیدن و یا صحبت کردن، باعث ایجاد یک منظره ی زشت بر روی چهره ی ما می شوند.

در انجام ارتودنسی، دستگاه ها یا پلاک های ارتودنسی روی دندان های شما قرار می گیرند و به مرور زمان و به آهستگی، دندان های شما را برای قرار گیری در محل مناسب آن ها، هدایت می کنند. وقتی سخن از ارتودنسی و دستگاه های ارتودنسی به میان می آید، اکثر مردم به بریس های فلزی و یا سنتی ارتودنسی فکر می کنند.

همه چیز را درمورد ارتودنسی قبل از جراحی فک بدانید.

ممکن است تصور این که این بریس های زمخت فلزی قرار است چه جلوه ی زشتی به دندان های شما بدهند، شما را از انجام ارتودنسی منصرف کند؛ اما پیش از آن که از تصمیم خود برای ارتودنسی منصرف شوید، باید بگوییم که راه های دیگری به جز ارتودنسی فلزی وجود دارند که می توانند شما را به دندان های ایده آلتان برسانند.

این نوع ارتودنسی که ارتودنسی اینویزیلاین یا شفاف یا نامرئی نیز نامیده می شود، توسط پلاک هایی نامرئی و شفاف از جنس نوعی پلاستیک بی رنگ انجام می شود. ارتودنسی اینویزیلاین یک نوع ارتودنسی نامرئی بوده و بیمار می تواند هنگام غذا خوردن یا شرکت در مهمانی ها و موقعیت های خاص، آن ها را از دهان خود خارج کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های اصلاح طرح لبخند بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای انجام ارتودنسی نامرئی، پس از تعیین سیر درمان توسط دندان پزشک، او ابتدا از دندان های شما قالب تهیه می کند و این قالب ها را به لابراتوار می فرستد. در لابراتوار، تعدادی پلاک نامرئی برای شما ساخته می شود. مدت زمان استفاده از هر کدام از این پلاک ها دو الی سه هفته می باشد. دستورالعمل های مربوط به نگهداری و تعویض پلاک ها به طور کامل و دقیق، توسط دندان پزشکتان، به شما آموزش داده می شود.

 سخن پایانی

 ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در زمینه ارتودنسی بدون سین در اختیار شما دوستان قرار دهیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های دندانپزشکی به سایت ارتو دکتر مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: