با ایمن ترین روش جراحی لاغری بیشتر آشنا شوید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار کامل و جامعی را همانند مقالات قبلی در زمینه ایمن ترین و کم ریسک ترین روش جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید.

کم ریسک ترین روش جراحی لاغری

بای پس معده ایمن ترین جراحی لاغری برای مقابله با ریزه‌خواری است. پزشک ابتدا به وسیله آندوسکوپی نیاز شما برای جراحی بای پس معده را شناسایی می‌کند. بعد، در اتاق عمل، به روش لاپاراسکوپی مسیری جدید و کوتاهی از معده به سوی روده می‌سازد و عمل دفع را سرعت می‌بخشد. در نتیجه مواد غذایی کم‌تری جذب بدن و مازادش دفع می‌شود.

بای‌پس معده مثل عمل لاغری با لیزر و دیگر جراحی‌های لاغری تنها کاری برای زیباسازی نیست. قرار است کمی از بیماری‌ها را هم از جان‌مان جدا کند، بیماری‌هایی که ناشی از چاقی مفرط‌اند. مثل دیابت، فشار خون بالا و غیره.

هر شیوه از شیوه‌های جراحی ریسک‌ها و عواقبی دارد، شکی نیست. و شکی نیست که شیوه لاپاراسکوپی هم از جمله این جراحی‌هاست. گاه این عوارض به خاطر حساسیت‌های پوستی بیمار به لوله‌های دستگاه‌ها و گاه به دلیل نابلدی و یا اشتباهات غیرعمدی جراح به بار می‌آیند:

در جراحی پلیسه معده تنها دو یا پنج بُرش تا خداحافظی با بیماری‌هایی مثل کلسترول و آپنه خواب فاصله دارید. در این جراحی دی‌اکسید کربن از بدن بیمار خارج و معده تا هفتاد درصد کم‌حجم‌تر می‌شود. بعد نوبت به روند کاهش وزن می‌رسد. وقتی حجم معد کاهش می‌یابد، میزان مصرف نوشیدنی‌ها و خوردنی‌ها کم می‌شود. اول، مدت زمان کوتاهی بعد از عمل، بیمار 53 درصد و تا دو سال بعد 60 درصد کاهش وزن را تجربه می‌کند. در ادامه این روند به تدریج بیماری‌های مرتبط با چاقی دمب‌شان را می‌گذارند روی کول‌شان و می‌روند پی کارشان.

اگر چه لاپاراسکوپی در نگاه اول از همه انواع جراحی‌‌های باز ایمن تر به نظر می‌آید اما تشخیص ایمن ترین جراحی لاغری برای شما کار پزشک جراح است. آندوسکوپی و معاینات اولیه پیش از جراحی را با دقت و وسواس دنبال کنید و انجام دهید. پزشک بر اساس نتایج این آزمایشات بهترین راه را پیش پای‌تان خواهد گذاشت.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه ایمن ترین روش جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: