عمل اسلیو ساسی معده
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل اسلیو معده ساسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

عمل اسلیو ساسی

عمل اسلیو معده ساسی به منظور بهبود بیماری های مرتبط با اضافه وزن و درمان چاقی مورد استفاده قرار می گیرد. جراح لاغری در این عمل، 15 درصد از حجم معده را کم می کند. در نتیجه فرد زودتر احساس سیری کرده و پرخوری نمی کند. پس از انجام عمل به منظور ریکاوری بدن و عادت به سایز جدید معده، فرد باید رژیم غذایی محدودی را دنبال کند.

رژیم غذایی برای هر فرد متفاوت است. بنابراین این رژیم باید به طور کامل تحت نظر پزشک باشد. برخی پزشکان پیش از عمل نیز به منظور بهینه سازی سلامت فرد پس از عمل، به بیمار رژیم غذایی مخصوص می دهند.

این مرحله تا یک هفته پس از عمل جراحی ادامه خواهد داشت. به منظور کاهش حالت تهوع بهتر است بدن هیدارته نگه داشته شود. باید از نوشیدن نوشیدنی های قندی، گازدار، و انواع دارای کافئین خودداری شود. فرد باید در طول روز 8 لیوان آب نوشیده و عصاره استخوان، ژله و نوشیدنی های بدون قند بخورد.

درمورد عمل لاغری معده در تهران بیشتر بدانید.

اکثر افراد، ده روز پس از عمل احساس گرسنگی می کنند. در این دوره، رژیم مایعات سیرکننده تر در نظر گرفته می شود. مصرف غذاهای سرشار از پروتئین مانند سوپ های رقیق، آبمیوه رقیق شده، سیب زمینی و مرغ و ماهی پوره شده و … به منظور دریافت مواد مغذی توصیه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اسلیو معده می‌توانید بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در این مرحله غذاهای نرم مانند پاستا، برنج سفید، نان و غذاهای قندی به رژیم غذایی اضافه می شوند. پنیر کم چرب، سوپ غلیظ و ماهی هایی که گوشت نرم دارند توصیه می شوند. زیرا به دلیل بالا بودن پروتئین و مواد مغذی به فرد احساس سیری می دهند.

انواع کوتاه مدت پس از عمل جراحی بروز کرده و انواع بلند مدت به مرور زمان و تا 6 ماه پس از عمل جراحی بروز می کنند. همچنین این عوارض می توانند دارای درجه خفیف تا کشنده باشند.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل اسلیو ساسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.dr-abdo.ir/





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: