طلای آب شده را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه طلای آب شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار دهیم.

طلای آب شده

این روزها صحبت از خرید و فروش طلای آب‌شده در بازار، اخبار و سایت‌های خبری، زیاد شنیده می‌شود و اسم طلای آب‌شده به عنوان یکی از بازارهای پر سود بر زبان هر سرمایه‌گذار و هرکسی که می‌‎خواهد پس اندازی داشته باشد، جاریست! همچنین ممکن است افراد بسیاری را دیده باشید که به هم پیشنهاد می‌دهند: «اگر پول دم دست دارید، فوراً آن را به طلای آب‎شده تبدیل کنید!» اما در واقع چه سودی پشت خرید طلای آب‌شده است که علاوه بر سرمایه‌گذاران، مردم عادی که هیچ سر رشته‌ای از این بازار پیچیده و پر از ریسک ندارند به دنبال خرید طلای آب‌شده هستند! و اعتقاد دارند با خرید طلای آب شده سود خوبی می‌کنند. درست است طلای آبشده، اجرت و کارمزد ندارد و مالیاتی به آن تعلق نمی‌گیرد و روی کاغذ سود بیشتری نسبت به مصنوعات طلا دارد امّا اگر ندانسته و بدون توجه به نکات ریز، وارد خرید و فروش آن شویم، ممکن است چنان ضرری بدهیم که مصنوعات طلا این ضرر را به ما ندهند. در این یادداشت سعی کرده‌ایم تا پرده از راز طلای آبشده برداریم و از صفر تا صد طلای آبشده، سود و زیان خرید و فروش آن را شرح دهیم.

درمورد انتخاب سایز انگشتر بیشتر بدانید.

طلای آب شده در واقع طلای دست دوم و کهنه ای است که ذوب شده باشد. فرض کنید شما مقداری طلا در خانه دارید و می خواهید آن را بفروشید. وقتی به طلافروشی مراجعه می کنید، آن ها طلای دست دوم شما را می خرند و به آزمایشگاه های تعیین عیار که مورد تایید اتحادیه طلافروشان و اداره استاندارد ایران است می فرستند. این طلای کهنه در این آزمایشگاه ها ذوب می شود و به صورت قالب های طلای آب شده در می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه که طلای دست ساز بخریم و یا طلای ماشینی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه طلای آب شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت آ اس بی مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: