مراقبت های بعد از اسلیو
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه مراقبت های پس از اسلیو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم.

مراقبت های پس از عمل اسلیو

یکی از روش های سریع لاغر شدن؛ جراحی اسلیو معده است. در این روش جراحی، جراح لاغری طی عمل لاپاراسکوپی حدود 80 درصد از معده را خارج می کند، که همین موضوع باعث تغییرات هورمونی و در نهایت کاهش وزن می شود.

در صورتی که در انجام مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده دقت لازم را داشته باشید قطعا از خطرات جراحی اسلیو تا حد زیادی در امان خواهید بود، همچنین بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. از جمله اقداماتی که نیاز است بعد از این عمل جراحی انجام دهید عبارتند از:

درمورد تغذیه پس از عمل اسلیو بیشتر بدانید.

اصولا پس از عمل اسلیو نیاز است که بیمار دو شب در بیمارستان به منظور مراقبت های بیشتر بستری بماند. از جمله مراقبت های بیمارستانی پس از این عمل عبارتند از:

یکی از نکاتی که در روزهای اول بعد از عمل اسلیو باید به آن توجه داشت پیاده روی روزانه است، چرا که این موضوع مانع لخته شدن خون در رگ ها می شود.

همه چیز را درمورد عمل بای پس بدانید.

شاید شنیده باشید که برخی بیماران پس از جراحی اسلیو کاهش وزن چشمگیری را تجربه نمی کنند. این اتفاق به دو دلیل رخ می دهد:

رژیم غذایی پس از جراحی اسلیو باید تا دو هفته شامل مایعات باشد و به مروز غذاهای جامد را به آن اضافه کنید.

پیاده روی بعد از عمل اسلیو یکی از الزامات روزانه برای کاهش وزن سریعتر و جلوگیری از افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو است. اما انجام فعالیت های ورزشی خاص و قدرتی حداقل تا یک ماه پس از جراحی توصیه نمی شود. همچنین انجام حرکات شکمی تا دو ماه بعد از جراحی اسلیو ممنوع است.

یکی از موارد تاثیرگذار در نتیجه عمل جراحی اسلیو تغییر سبک زندگی است. عدم مصرف دخانیات، نوشیدنی های الکل دار و مواد مخدر، داشتن رژیم غذایی سالم، انجام حرکات ورزشی تجویز شده و کنترل استرس باعث افزایش کیفیت زندگی پس از عمل اسلیو معده می شود.

سخن پایانی

ما  امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار مناسبی را در زمینه مراقبت از عمل اسلیو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: