برند تیفانی و همه چیز درمورد آن
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یکی از مشهور ترین برند های طلا سازی یعنی تیفانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

طلای تیفانی

اولین مؤسس یعنی چارلز لوئیس تیفانی اولین فروشگاه خود را در خیابان برادوی در نیویورک با کمک هزینه یک هزار دلاری پدرش تأسیس کرد. به سبب موقعیت مکانی که این فروشگاه داشت، به زودی مورد توجه بانوان ثروتمند آمریکایی قرار گرفت. بانوانی که به دنبال سبک های جدید جواهرات امریکایی یا سبک های زمان ویکتوریا بودند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید طلا و جواهر بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

هفت سال پس از این اتفاق برند تیفانی اند کو این افتخار را به دست آورد که برای دومین بار «نشان بزرگ ایالات‌متحده آمریکا» را طراحی کند. تمام این اتفاقات دست به دست هم دادند تا برند تیفانی به سرعت در رده گران‌قیمت‌ترین و معروف‌ترین برندهای جهانی قرار گیرد. البته که کیفیت و طراحی منحصربه‌فرد محصولات این برند هم در ارزشمندی آن بی‌تأثیر نبودند.

هر چند در آغاز tiffany یک کمپانی تجمل گرا بود که همه مردم توان خرید از آن را نداشتند ولی با این حال توانست با گستردگی محصولاتش برای طیف های گوناگون جامعه به موفقیت بیشتری دست یابد و همیشه طرح ها و مدل های ارزان تری هم بود که هر فردی می توانست آن را تهیه کند,نکته جالب برای کمپانی تیفانی این بود که همه محصولات با هر قیمتی را داخل یک جعبه آبی رنگ مزین به یک ربان ابریشمی سفید به مشتریان خود عرضه می کرد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که به شنیده شدن هرچه بیشتر نام تیفانی کمک کرد خریداری بزرگ‌ترین و مرغوب‌ترین الماس زردرنگ جهان توسط این کمپانی بود. در سال 1878 چارلز لوئیس تیفانی بزرگ‌ترین و بهترین الماس زرد جهان را خریداری کرد. این خبری بود که مانند بمب در سرتاسر جهان پیچید! این الماس با قیراط 287.42 به نام “الماس تیفانی” نام‌گذاری شد.

درمورد 9 مورد از مهمترین مزیت های طلا بیشتر بدانید.

این کمپانی معروف در سال 2008 با شرکت سافت بانک اپراتور ژاپنی تلفن همراه برای تولید تعداد بسیار محدودی از تلفن همراه قرار داد همکاری امضا کرد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یکی از مشهور ترین برند های طلا سازی یعنی تیفانی در اختیار شما دوستان و همراهان همیشگی قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طلا و جواهرات می‌توانید به سایت خوب آ اس بی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: