همه چیز درمورد ارتودنسی دندان به صورت قسطی
نوشته شده توسط : رعنا

طور اقساط پرداخت کند.

درمورد ارتودنسی دندان و کشیدن دندان به طور همزمان بیشتر بدانید.

هزینه ارتودنسی اقساطی بستگی به نوع و روش ارتودنسی دارد. عموما ارتودنسی با توجه به نظر متخصص و ویزیت دکتر نوع ارتودنسی مشخص می شود و شرایط هر بیمار می تواند متفاوت باشد. ارتودنسی اقساطی عموما شامل یک فک ثابت با ریتینر، دو فک ثابت با ریتینر، ارتودنسی متحرک نیم فک، درمان ارتودنسی ثابت دو فک با دندان نهفته، اضافه شدن هدگیر به ثابت و غیره می باشد که هر یک از این ها شامل هزینه های ویژه ای می باشند.

تعرفه ارتودنسی بسته به شیوه درمان و تعداد ویزیت ها و میزان سختی کار و وسایل و ابزار های قابل استفاده می باشند. عموماً با استفاده از جلسات مشاوره تلاش می شود که میزان سختی کار و تعرفه های ارتودنسی اقساطی برای بیمار مشخص شود. ارتودنسی اقساطی دارای ویژگی های می باشد هرکدام از آن ها می تواند به کاهش میزان دردها ناشی از نامنظم بودن دندان ها و هضم آسان تر کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد متخصص ارتودنسی در اهواز بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پاسخ به این سوال،‌ صد در صد منفی است. تحت هیچ شرایطی، ارتودنسی اقساطی مانع از کیفیت مطلوب انجام آن نمی شود. پروسه ارتودنسی اقساطی به این شکل می باشد که در آغاز، بیمار به دکتر متخصص ارتودنسی مراجعه می نماید و با گرفتن مشاوره، میزان تعرفه و نوع ارتودنسی تعیین می گردد.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان و پرداخت هزینه های آن به صورت اقساطی را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.bestdentists.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: