مراقبت های پس از عمل اسلیو را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه مراقبت های پس از جراحی اسلیو را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در رابطه با این موضوع بدانید.

مراقبت های پس از عمل اسلیو

در صورتی که در انجام مراقبت های بعد از عمل اسلیو معده دقت لازم را داشته باشید قطعا از خطرات جراحی اسلیو تا حد زیادی در امان خواهید بود، همچنین بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. از جمله اقداماتی که نیاز است بعد از این عمل جراحی انجام دهید عبارتند از:

یکی از نکاتی که در روزهای اول بعد از عمل اسلیو باید به آن توجه داشت پیاده روی روزانه است، چرا که این موضوع مانع لخته شدن خون در رگ ها می شود.

یکی دیگر از اقدامات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید رژیم غذایی پس از عمل جراحی است. به این صورت که بیمار تا 10 روز تنها اجازه نوشیدن مایعاتی ماند آب، چای گیاهی و آب میوه های رقیق را دارد.

درمورد رژیم های لاغری پرطرفدار بیشتر بدانید.

برای پیشگیری از کم آبی بدن بیمار باید حداقل 2.5 لیتر مایعات در روز استفاده کند. در هفته دوم بعد از عمل اسلیو اجازه دارید مایعات مغذی مانند سوپ رقیق، شیر بدون چربی، اسموتی های طبیعی، آبمیوه های طبیعی و بدون شکر را به رژیم غذایی تان اضافه کنید.

رژیم غذایی پس از جراحی اسلیو باید تا دو هفته شامل مایعات باشد و به مروز غذاهای جامد را به آن اضافه کنید.

پیاده روی بعد از عمل اسلیو یکی از الزامات روزانه برای کاهش وزن سریعتر و جلوگیری از افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو است. اما انجام فعالیت های ورزشی خاص و قدرتی حداقل تا یک ماه پس از جراحی توصیه نمی شود. همچنین انجام حرکات شکمی تا دو ماه بعد از جراحی اسلیو ممنوع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بای پس معده بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از موارد تاثیرگذار در نتیجه عمل جراحی اسلیو تغییر سبک زندگی است. عدم مصرف دخانیات، نوشیدنی های الکل دار و مواد مخدر، داشتن رژیم غذایی سالم، انجام حرکات ورزشی تجویز شده و کنترل استرس باعث افزایش کیفیت زندگی پس از عمل اسلیو معده می شود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل اسلیو معده و مراقبت های پس از آن را در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.jarahilaqari.ir/





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: