ارتودنسی دندان؛ خوب است یا بد؟
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان و این که آیا خوب است یا بد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهیم.

ارتودنسی

همانطور که گفته شد، با انجام ارتودنسی می توان مشکلات مربوط به دهان و دندان و همچنین فک را برطرف کرد. ارتودنسی چیزی فراتر از این است که بگوییم تنها سبب زیبایی ظاهری می شود. با ارتودنسی می توان همه اختلالات مربوط به بایت و تمام مشکلات مرتبط به به هم ریختگی و عدم هماهنگی فک و دندان ها را برطرف کرد. علاوه بر زیبایی چهره و لبخند، عملکرد جویدن، غذا خوردن و مشکل تمیز کردن دندان ها و همچنین اعتماد به نفس نیز حل می شود.

همه چیز را درمورد ارتودنسی یک فک بدانید.

هنگامی که دندان ها کج و نامنظم هستند به خوبی در کنار دندان های سالم قرار نمی گیرند و زاویه دار هستند. بدین ترتیب تمیز کردن آن ها کاری بس دشوار خواهد بود. از طرفی نامرتب بودن دندان ها تأثیر منفی بر زیبایی لبخند می گذارد و آن را خدشه دار می کند. با ارتودنسی می‌توان این مشکل را برطرف کرد و علاوه بر زیبایی لبخند، طول عمر دندان ها و سلامت دهان را افزایش داد. امروزه روش های ارتودنسی پیشرفته در دسترس عموم افراد قرار گرفته است و همگی می توانند از این خدمات استفاده کنند.

درمان ارتودنسی را می توان در تمام سنین انجام داد. اما بهترین زمان درمان در کودکی است. متخصصان ارتودنسی در این سن قادرند دندان ها را به راحتی حرکت دهند و آن ها را به سمت جایگاه مناسب سوق دهند. هر چه سن پایین تر باشد، فک و دندان نیز همانند سایر اجزاء بدن به سرعت تغییر خواهد کرد؛ از این رو بهتر است دندان های  همه کودکان پیش از ۷ سالگی تحت معاینه و ارزیابی دقیق قرار بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ارتودنسی دندان رایگان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر دندان ها سالم باشند می توان در هر سنی اقدام به درمان کرد. اما در صورت وجود مشکل در لثه و ابتلا به بیماری های لثه، این کار دشوار و به احتمال زیاد بعید به نظر می رسد. برای انجام ارتودنسی باید بیماری لثه به طور کامل درمان و کنترل شود.

درد و احساس ناراحتی از عوارض این دوران محسوب می شود و پس از نصب دستگاه ارتودنسی  روی دندان ها بروز می کند. درد یکی از احساسات ناخوشایندی است که می تواند در زمان ارتودنسی تجربه شود. با نصب براکت و بقیه اجزاء ارتودنسی روی دندان، فرد دچار ناراحتی و درد خفیف می شود. راههای زیادی برای کاهش درد وجود دارد، از جمله:

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه ارتودنسی دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در مورد این که آیا ارتودنسی خوب است یا بد به شما بگوییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت تهران ارتو مراجعه کنید.

منبع: https://www.tehranortho.ir/





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: