ارتودنسی دندان و سزارین
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی و سزارین و ارتباط این دو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را بدانید.

ارتودنسی و سزارین

اگر قصد دارید در دوران بارداری بریس بگیرید، این جواب بله است. می توانید در دوران بارداری از بریس استفاده کنید. این موضوع بر سلامتی شما یا کودک شما تأثیری نخواهد داشت. با این اوصاف، شما باید به یاد داشته باشید که لازم است اقدامات احتیاطی خاصی را دنبال کنید و در مورد درمانهای دندانپزشکی مطلع شوید که خود و فرزندتان در خطر نباشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی فانکشنال بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

هر کسی که قصد انجام یک درمان ارتودنسی را دارد باید در مورد بهداشت دندان خود احتیاط بیشتری داشته باشد. اگر تحت هر گونه روش ارتودنسی قرار گرفته اید، مانند دریافت بریس در دوران بارداری، ممکن است لازم باشد مراقب باشید. این به این دلیل است که ممکن است تمیز کردن دندان ها با بریس دشوار باشد که ممکن است شما را در معرض مسائل مختلف لثه مانند التهاب لثه قرار دهد. بنابراین، برای دور ماندن از هر گونه بیماری لثه یا دندان به دلیل بریس، باید مرتبا به پزشک خود مراجعه کنید که از بروز هرگونه عارضه دندانی جلوگیری کنید.

درمورد ارتودنسی شیش ماهه بیشتر بدانید.

در صورت وجود بریس های ارتودنسی در دوران بارداری، بسیار مهم است که از این بریس ها مراقبت مناسب داشته باشید که از بروز هر گونه مشکل دندانی جلوگیری کنید. در زیر چند مرحله وجود دارد که می توانید برای مراقبت از بریس های خود دنبال کنید:

فقط نحوه مسواک زدن برای حفظ سلامت دهان و دندان مهم است، استفاده از نخ دندان نیز مهم است. اگر چه بعد از دریافت بریس ممکن است کمی خسته کننده باشد، اما ممکن است ارزش تلاش را داشته باشد؛ زیرا ممکن است در طول بارداری هر نوع دندان یا مشکلات لثه را از بین ببرد.

ممکن است از پزشک بخواهید خمیردندان برای شما تجویز کند که اگر بریس روی دندان خود دارید، می توانید استفاده کنید.

ذرات غذایی که ممکن است در داخل دهان شما بمانند و منجر به رشد باکتری ها شوند که ممکن است باعث مشکلات مختلف دندانی شود. بسیار مهم است که از شر این ذرات غذا خلاص شوید و برای این کار، ممکن است بعد از خوردن هر چیزی دهان خود را کاملا بشویید.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا همه چیز را در رابطه با ارتودنسی دندان و سزارین در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: http://www.karajortho.ir/





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: