ارتودنسی دندان روکش دار به چه صورت است؟
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار جامع و کاربردی را در زمینه ارتودنسی دندان روکش دار در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

ارتودنسی دندان روکش دار

این امکان وجود دارد زمانی که شما برای انجام عمل ارتودنسی به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنیدف از قبل دندان روکش دار، داشته باشید. یا اینکه در زمان انجام ارتودنسی بسته به صلاح دید متخصص، شما به روکش کردن دندان هایتان نیاز پیدا کنید. مثلا ممکن است متخصص ارتودنسی به شما بگوید که دندان شما ضعیف است و برای اینکه در زمان جابجایی آسیبی نبیند و نشکند، باید آن را روکش دار کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی ثابت اینجا کلیک کنید.

روکش های دندانی باعث استحکام بخشیدن به دندان های ترک خورده و شکسته خواهد شد. همچنین این روکش های به دندان های فرسوده و پوسیده نیز قدرتی می دهد تا به مانند قبل یک عملکرد قابل قبول داشته باشند. همچنین برای تغییر دادن رنگ دندان نیز ار روکش ها استفاده می شود. در کنار همه این مواردی که تا کنون ذکر کردیم، باید تاثیر روکش های دندان را بر روی زیبایی ظاهری و لبخند را نیز به حساب بیاوریم.

درمورد ارتودنسی دندان کودکان بیشتر بدانید.

اگر وشک دندان شما به صورت کاملا محکم بر سرجایش قرار داده شده باشد، در زمان ارتودنسی مشکلی به وجود نخواهد امد. امروزه روش های جدیدی برای نصب بریس های ارتودنسی وجود دارد. حتی در پایان عمل ارتودنسی نیز متخصص، بریس ها را به آرامی از جای خود جدا می کند تا آسیبی به روکش های دندان ها وارد نشود.

با توجه به آنچه که پیش از این به ان اشاره شد، این سوال پیش می آید که افرادی که روکش دندان دارند، می توانند برای انجام ارتودنسی به متخصص مراجعه کنند البته که این افراد می توانند از این عمل بهره مند شود. در ابتدا متخصص ارتودنسی با کمک عکس برداری هایی که از دندان ها شده، می تواند اطلاعات کافی را به دست آورد. او می تواند مشخص کند که محل قرارگیری براکت های دندان کجا خواهد بود.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان روکش دار در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را به شما همراهان همیشگی در این زمینه بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.orthodoctor.ir/





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: