ایمن ترین جراحی لاغری کدام است؟
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمن ترین روش جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در رابطه با این موضوع بدانید.

ایمن ترین روش جراحی لاغری

لاپاراسکوپی یکی از روش‌های جراحی‌ست. توی این روش، پزشک بدن شما را با چند شکاف بسیار کوچک بُرش می‌زند و بعد یک دستگاه به نام لاپاراسکوپ می‌گذارد داخلش. خوبیِ این جراحی آن است که شما کم‌ترین طول درمان و کوتاه‌ترین دوره نقاهت را تجربه می‌کنید، شاید دو تا سه روز. بعد همه‌چیز نه در یک چشم بر هم زدن بلکه با سرعت بیش‌تری به سوی بهبودی می‌رود.

وقتی پزشک دست از جراحی باز بر می‌دارد و با چند شکاف کوچک و یک دستگاه لاپاراسکوپ کار را یک‌سره می‌کند، از میزان خون‌ریزی کم می‌شود و ریسک بروز عفونت به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. به خاطر همین بیمار هم درد و طول درمان کم‌تری را تحمل خواهد کرد. مزایایی از این دسته، پزشکان را بیش از همیشه به انواع جراحی‌های لاپاراسکوپی تشویق می‌کنند.

بگذارید اول تکلیف خود را با کلمه «حجیم‌خوار» روشن کنیم! وقتی می‌گویند فلانی حجیم‌خوار است، یعنی او در هر وعده حجم بسیاری از مواد غذایی را میل می‌کند. در علم تغذیه ثابت شده هر چه حجم مصرف غذایی بیش‌تر باشد، معده هم حجم بیش‌تری برای دریافت و هضمش باز می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بای پس معده بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

قبل از این نامش را در جراحی‌های زنان و زایمان شنیده‌اید. با وجود این، بد نیست بدانید که این‌روزها نزدیک به نیمی از جراحی‌های لاغری هم از این روش بهره می‌برند. لاپاراسکوپی نه یکی از انواع جراحی لاغری بلکه یکی از روش‌های جراحی‌ست که خود اشکال جورواجوری دارد و پزشک آن را با در نظر آوردن نتایج معاینات و آزمایشات اولیه برای هر یک از بیماران تجویز می‌کند.

اسلیو معده روش مناسبی برای مقابله با حجیم‌خواری و البته چاقی مفرط است. در این ایمن ترین جراحی لاغری جراح با چند بُرش کوچک لاپاراسکوپ را در بدن کار می‌گذارد و حجم معده را قدرِ یک آستین کوچک می‌کند. اما این همه ماجرا نیست. برای آن‌که برای جراحی اسلیو معده مناسب تشخیص داده شوید باید علاوه بر این، علامت‌های دیگری نیز از خود بروز دهید.

همچنین درمورد BMI نیز بیشتر بدانید.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمن ترین روش جراحی لاغری برای کم کردن سریع وزن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت جراحی لاغری مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: