تمیز کردن انگشتر طلا
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تمیز کردن انگشتر طلای با نگین و بی نگین را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما دوستان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید.

تمیز کردن انگشتر طلا

تمیز کردن و شستشوی انگشتر طلا ساده که هیچ سنگ و یا نگینی ندارد بسیار ساده است. ما برای اینکار تنها یک کاسه آب ولرم، کمی پودر صابون و  تنها یک دستمال لازم داریم. برای شستنش مراحل زیر را دنبال کنید:

کاسه تهیه شده را تا نصفه با آب ولرم پر کنید و بعد از آن کمی پودر صابون به کاسه اضافه کنید.

محتویات داخل کاسه را به آرامی هم بزنید تا کف ایجاد شود.

انگشتر طلا بدون نگین را داخل کاسه آب و صابون انداخته و بدون اینکه به آن دست بزنید اجازه دهید به مدت 20 دقیقه تا نیم ساعت داخل کاسه باقی بماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طلای رزگلد بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بعد از این مدت زمان، انگشتر را داخل همان کاسه با کمک یک مسواک تمیز که پرزهای نرمی داشته باشد تمیز کنید. اگر مسواک در دسترس ندارید میتوانید از یک پارچه نخی ساده اما بدون پرز استفاده کنید.

پولیش زدن برای برق انداختن انگشتر طلا است. دقیقا بعد از اینکه مطابق مراحل و روش های فوق انگشتر را شستشو دادید نوبت به برق انداختن و جلا دادن به آن میرسد. برخی از افراد با کمک پارچه های معمولی میخواهند انگشتر را برق بی اندازند اما اینکار شدنی نیست الا با کمک پارچه های مخصوص پولیش. میتوانید این نوع پارچه ها را از بیرون  و مخصوصا از طلا فروشی ها تهیه کنید ویا اینکه انگشتر خود را مستقیما به یک طلا فروشی یا جایی که کار تعمیر طلا را انجام میدهند ببرید تا آن ها با مهارت خود انگشتر را مثل روز اول برق بی اندازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تمیز کردن طلا و جواهر، اینجا کلیک کنید.

برای اینکه بتوانید تا سالیان سال بدون آسیب دیدگی و یا از ظاهر افتادن،  از انگشتر طلای خود استفاده کنید لازم است که به نکات توصیه شده در ادامه توجه داشته باشید:

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تمیز کردن انگشتر طلای با نگین و بی نگین را در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر اطلاعات مربوط به طلا و جواهر سایت آ اس بی یک مرجع بسیار معتبر و خوب است.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: