ارتودنسی همزمان با کشیدن دندان را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی یکی از اصلی ترین روش های درمان ناهنجاری های دهان و دندان است که امروزه افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا در حال استفاده از آن هستند. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان همراه با کشیدن دندان را در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

ارتودنسی همزمان با کشیدن دندان

دربسياري از موارد کشيدن دندان ها در ارتودنسی لازم نيست، گاهی اوقات برای ایجاد فضا در فک به منظور کاهش جلوزدگی دندان ها، و یا شلوغی دندان ها نیاز به کشیدن دندان است. ولي بايد گفت اگر واقعا نياز به کشيدن دندان دايمي در درمان ارتودنسي لازم باشد بيمار نبايد به خاطر ترس ازاين مساله از درمان صرف نظر کند؛ چرا که فضاهای ناشي از کشيدن دندان کاملا با حرکات ارتودنسي بسته مي شوند و بیمار به حالت نرمال رشدی صورت و نهايتا هماهنگی مناسب صورت خود مي رسد.

درمورد ارتودنسی زیبایی دندان بیشتر بدانید.

کشیدن دندان، عمل برداشتن دندان دائمی (بالغ) یا شیری (شیری) توسط دندانپزشک عمومی یا جراح دهان است. به طور کلی، هنگامی که دندان شیری کودک به طور طبیعی از بین می رود یا کشیده می شود، در نهایت یک دندان دائمی در جای خود قرار می گیرد تا جانشین دائمی آن باشد. با این حال، وقتی دندان بالغ کشیده می شود، جانشین دیگری وجود ندارد و با بیرون آمدن هیچ چیز برای پر کردن شکاف، فضایی از دندان خارج می شود. در درمان ارتودنسی، از فضای باقی مانده می توان به روش های مختلف برای اصلاح بایت و اصلاح تراز دندان ها استفاده کرد.

همچنین درمورد ارتودنسی های جدید بیشتر بدانید.

اگر در دهان دندان کافی برای بزرگسالان نباشد، لبخند کج یا بایت نامناسب ایجاد می شود، اگر کمبود فضا در دهان وجود داشته باشد، بسته به جایی که این دندان ها می توانند فضایی پیدا کنند، ممکن است چاره ای جز رویش در موقعیت های نامنظم نداشته باشند. در برخی موارد، کشیدن یک یا چند دندان می تواند به آزاد سازی فضا کمک کند و در نتیجه با انجام درمان ارتودنسی، دندان ها و فک های باقی مانده به طور صحیح تراز می شوند.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خبوی را در زمینه ارتودنسی همراه با کشیدن دندان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

همچنین برای اینکه در این زمینه و اسیر زمینه های دندانپزشکی بیشتر بدانید، می‌توانید به سایت خوب بست دنتیست مراجعه کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: