درمان دیابت نوع دو با جراحی لاغری چگونه است؟
نوشته شده توسط : رعنا

دیابت نوع دو یکی از بیماری های شایع و همه گیز به خصوص در میان ایرانی ها است. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه درمان این بیماری با استفاده از جراحی لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

درمان دیابت نوع دو

از روش‌ های متفاوتی می‌توان نسبت به درمان دیابت نوع 2 با عمل جراحی اقدام کرد که هر یک به تفکیک جزئیات عبارتند از:

این روش شامل ایجاد یک کیسه شکمی کوچک است و مقدار غذایی را که می توانید بخورید کاهش می دهد. در طی این عمل روده به کیسه جدید متصل می شود و مسیر غذا را به طور مستقیم به قسمت پایین روده کوچک تغییر می دهد. در این حالت غذا، قسمت تحتانی معده، قسمت اول روده کوچک (اثنی عشر) و بخشی از قسمت دوم (ژژونوم) را دور می زند.

همه چیز را درمورد ایمن ترین روش جراحی لاغری بدانید.

عمل اسلیو لاپارسکوپی اندازه معده را کاهش می‌دهد و مصرف غذا را محدود می‌کند. انجام این جراحی از نظر فنی آسان‌تر از بای پس معده است و برای بسیاری از بیماران گزینه جراحی خوبی است.

روش دیگری که باعث می‌شود کالری به خوبی جذب نشود، عمل سوییچ اثنی عشر است. این جراحی ترکیبی از لاپارسکوپی و یک عمل بای پس نسبتا سنگین است. این روش معده کوچکتری ایجاد می‌کند که به دورترین قسمت روده کوچک متصل است. دوازدهه، ژژونوم و بخشی از روده دور زده شده و سپس به نقطه‌ای نزدیک دریچه ایلئوسکال (محل اتصال روده باریک به روده بزرگ) متصل می شوند. هر چند این جراحی یک روش موثر محسوب می‌شود، اما نسبت به سایر روش‌‌ها خطرناک‌تر است. این عمل معمولاً فقط برای افرادی توصیه می شود که BMI بالاتر از 50 دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رژیم کتوژنیک بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پزشکان دریافته اند که جراحی کاهش وزن می تواند دیابت نوع 2 را با کنترل سطح قند خون درمان کند. دیابت بیماری است که زمانی اتفاق می افتد که سطح قند خون (گلوکز خون) خیلی بالا باشد. قند خون منبع اصلی انرژی برای سلول های شماست.

بهبود قند خون و دیابت نوع 2 ممکن است بلافاصله پس از جراحی شروع شود. احتمالاً می‌توانید دوز مصرفی داروهای دیابت را کاهش دهید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه درمان دیابت نوع دو به کمک جراحی لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.jarahilaqari.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: