لاغری پهلو و افسانه های ناگفته آن
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری پهلو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه جیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لاغری شکم و پهلو

باید این را بدانیم که مشکلات ناشی از چربی احشایی، خیلی بیشتر از چربی‌های زیرپوستی هستند که افراد می‌توانند با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی و رژیم غذایی خود، به رفع چربی‌های بدن خود بپردازند.

چربی شکم و پهلوها ظاهر نامناسبی به‌ظاهر افراد می‌بخشد؛ پس با دریافت کالری کمتر باید برای لاغری شکم و پهلو اقدام کرد زیرا وجود این چربی‌ها باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن در بدن افراد می‌شوند.

رژیم‌های لاغری بدون ورزش نمی‌توانند باعث کاهش وزن شود بلکه باید با یک برنامه‌ریزی بلندمدت به وزن دلخواه خود دست‌یافت.

درمورد عمل لاغری سریع همه چیز را بدانید.

استفاده از داروهای لاغری باید زیر نظر پزشک مصرف شود که استفاده از آن‌ها به‌طور موقت باعث کاهش وزن می‌شود اما با قطع دارو امکان برگشت به حالت قبل وجود دارد.

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک نوعی جراحی زیبایی است که اگر افراد دارای پوست اضافی در قسمت پهلوها یا لگن باشند می‌توانند از این روش استفاده کنند که پزشک با جمع‌کردن پوست در قسمت‌های جانبی دور کمر و بالا کشیدن آن باعث بهبود ظاهر شکم و پهلوها می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایمن ترین روش جراحی لاغری بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نوعی روش درمانی غیرتهاجمی است که سلول‌های چربی بدن در این روش با دمای انجماد مورد هدف قرارگرفته می‌شود و چربی‌ها از طریق سیستم لنفاوی از بدن دفع می‌شوند؛ مزیت این روش این است که سلول‌هایی که به این روش از بین می‌روند در ناحیه ‌موردنظر دوباره دیده نخواهند شد.

در این روش پزشک با تاباندن اشعه اولتراسوند به بدن باعث شکست سلول‌های چربی می‌شود که این چربی‌ها همراه با سموم بدن دفع می‌شوند.

پزشک از طریق گرما اقدام به از بین بردن سلول‌های چربی می‌کند که سیستم لنفاوی بدن این سلول‌ها را طی 12 هفته از بدن دفع می‌کند.

در این روش پزشک با تاباندن اشعه اولتراسوند به بدن باعث شکست سلول‌های چربی می‌شود که این چربی‌ها همراه با سموم بدن دفع می‌شوند.

روشی غیرتهاجمی است که پزشک از طریق ایجاد سرما، چربی‌های پهلو را کریستالیزه می‌کند؛ این روش در صورت رعایت رژیم غذایی و ورزش روتین می‌تواند دوام زیادی داشته باشد و مزیت دیگر این روش این است که بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت است.

انرژی رادیو فرکانسی پوست را گرم می‌کند تا سلول‌های چربی تجزیه شوند این روش موجب تحریک و تولید کلاژن شود که به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می‌انجامد.

سخن آخر

 ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری پهلو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.dr-abdo.ir/





:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: