عمل های لاغری جدید چگونه اند؟
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل های لاغری جدید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

عمل های لاغری

امروزه چاقی به‌عنوان یک بیماری شناخته‌شده که طبیعتاً نیازمند یک درمان مناسب است. معمول‌ترین راه درمان چاقی، افزایش تحرک بدنی و رژیم غذایی مناسب می‌باشد؛ که البته این تنها راه‌حل خلاص شدن از دست چربی‌های اضافه نیست.

با پیشرفت علم در زمینه پزشکی، روش‌های جدیدی برای لاغر شدن و رسیدن به وزن دلخواه وجود دارد، یکی از این روش‌ها که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرارگرفته است، عمل لاغری است. شاید با شنیدن نام این روش، تصور کنید که ریسک این کار بالا است؛ اما باید به شما بگویم که در چند سال اخیر، این روش به‌قدری گسترش‌یافته و پیشرفت کرده است که می‌توانید بدون نگرانی و با خیال راحت چربی‌های اضافی خود را به آن بسپارید.

درمورد ریزش مو و ارتباط آن با چاقی بیشتر بدانید.

یک عمل های لاغری جدیداین متد، یک شیوه قابل‌اعتماد برای کاهش وزن به میزان قابل‌توجه است. در این روش با کمک متدهای جراحی حدود 70 تا 80 درصد از حجم معده را از بدن خارج می‌کنند، درنتیجه حجم معده به مقدار زیادی کم شده و فرد بعد از خوردن مقدار کمی غذا احساس سیری می‌کند؛ به‌این‌ترتیب در عرض چند ماه شاهد کاهش وزن زیادی خواهد بود.

پیش‌تر گفتیم که روش‌های جراحی لاغری بر دوپایه استوار هستند که شامل کاهش حجم معده و کاهش جذب مواد غذایی است؛ روش بای پس معده، هر دو نتیجه را باهم خواهد داشت؛ یعنی با انجام این متد هم‌حجم معده بیمار به مقدار قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند، درنتیجه او بعد از خوردن غذا، به‌زودی احساس سیری کرده و پرخوری نمی‌کند و هم میزان جذب مواد غذایی توسط روده کاهش می‌یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عمل لاغری شکم با لیزر اینجا کلیک کنید.

در این شیوه، با قرار دادن یک حلقه سیلیکونی قابل تنظیم، در بخش ابتدایی معده، حجم معده برای دریافت مواد غذایی کاهش پیدا می‌کند، عمر این روش دو سال است یعنی به فرد دو سال مهلت داده می‌شود تا عادات تغذیه‌ای خود را کنترل کند.

در این روش یک کیسه از جنس سیلیکون، به نام بالون که از محلول نمکی سالین پرشده است، با روش‌های جراحی در داخل معده افراد قرار می‌گیرد. به‌این‌ترتیب بخش زیادی از معده اشغال‌شده و فرد زودتر احساس سیری خواهند کرد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه عمل های لاغری جدید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. برای اینکه در این زمینه ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایت دکتر عبدو مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: