ارتودنسی نامرئی دندان ها را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی نامرئی یکی از بهترین روش های درمانی ارتودنسی دندان است که امروزه افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا از این روش درمانی برای اصلاح ناهنجاری های دهان و دندان خود از آن استفاده می‌کنند. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه این روش درمانی ارتودنسی دراختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ارتودنسی نامرئی

اگر شما هم علاقه مند به ارتودنسی نامرئی هستید، با دکترخضری بهترین متخصص ارتودنسی در کرج تا انتهای مقاله همراه باشید.

تقریباً دندان های هیچ کس بی نقص و کامل نیست. و بسیاری از افراد به درمان ارتودنسی نیاز دارند. تا علاوه بر سلامت محیط دهان و دندان، دندان هایشان صاف و مرتب شود.

جدا از اینکه دندان های ردیف و صاف، به لبخند شما کمک میکند، بلکه برای بهداشت و سلامت لثه و فک و دهان و سلامت عمومی بدن مفید است و اهمیت ویژه ای دارد.

این روش درمانی بدون درد است و نیاز به بیهوشی و بستری شدن ندارد. ارتودنسی نامرئی برای افرادی که زیبایی چهره و لبخند دارای اهمیت زیاد می باشد، درمانی بسیار محبوب است. درمان ارتودنسی یکی از متد های درمانی است که برای رفع ناهنجاری ‌های دندانی به کار می ‌رود.

در این روش پلاک شفاف و بی رنگی که بر اساس شرایط دهانی بیمار در طی یک تصویر برداری سه بعدی ساخته و پرداخته می ‌شود، برای رفع ناهنجاری دندان بیمار استفاده می گردد.

در روش ارتودنسی شفاف، یا Invisalign سیستمهای براکتی طوری طراحی شده اند که بر خلاف براکت های فلزی، جلب توجه نمی کنند.

برای کسطب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی چندین دندان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

و بدون احتیاج به سیم های فلزی معمول، به صاف کردن دندان ها می پردازد. شامل یک صفحه ی پلاستیکی شفاف است و بطور سفارشی برای هر شخص بصورت جداگانه ساخته می شود. و به مرور زمان دندان ها را به تدریج به جایگاه اصلی شان هدایت میکند.

ارتودنسی نامرئی که به آن ارتودنسی ژله ای نیز می ‌گویند روشی مناسب برای رفع عیوب دندان های کودکان می باشد؛ چرا که معمولاً ناهنجاری ‌های دندانی کودکان پیچیدگی زیادی ندارد و در صورت درمان به موقع خیلی زود رفع خواهد شد.

در این روش کودکان پلاک های مربوطه را بدون ایجاد زخم و یا آسیب دیدگی در دهان قرار می ‌دهند و فقط در زمان خوردن، آشامیدن و نظافت دهان،  آن را از دهان خارج کرده و سپس مجدداً آن را بر روی دندان ها قرار می‌ دهند. در روش ارتودنسی شفاف، رسیدگی به نظافت دندان ها برای کودکان بسیار راحت تر از روش های دیگر ارتودنسی می باشد.

همه چیز را در زمینه ارتودنسی خانگی بدانید.

سخن پایانی

 ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی نامرئی دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دیگر زمینه های دندانپزشکی می‌توانید به سایت خوب دندانپزشکی بست دنتیست مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: