مراقبت از لمینت دندان
نوشته شده توسط : رعنا

لمینت دندان یکی از بهترین راه های ترمیم و زیبایی دندان است که افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان و اصول نگهداری از آن را برای شما دوستان بیان کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مراقبت از لمینت

ما نیز همچنین توصیه می کنیم حداقل هر ۶ ماه یکبار به نزد متخصص زیبایی دندان خود مراجعه کرده تا با ارزیابی های به موقع و مشاهده لمینت دندان شما، از سلامتی دهان و دندان و همچنین سلامتی لمینت اطمنیان حاصل شود. در ادامه با مهمترین راه کارهای مراقبت از دندان لمینت شده که هر شخصی که لمینت دارد باید آن ها را رعایت کند، آشنا خواهید شد.

یادگیری چگونگی مراقبت از دندان لمینت شده مهمترین عامل در حفظ و ماندگاری لمینت های دندان در آینده است. به نظر میرسد که بهترین راه برای حفظ دندانها و لثه و در کنار آن ها لمینت و سایر روکش های دندان، رعایت بهداشت دهان و دندان است.  با رسیدگی منظم و به موقع به دهان و دندان، از تشکیل پلاک دندان و همچنین لکه دار شدن یا ترک خوردن لمینت ها جلوگیری خواهید کرد.

درمورد بیماری لثه بیشتر بدانید.

طبق اعلام انجمن دندانپزشکی آمریکا، شما باید دو بار در روز دندان های خود را با خمیردندان حاوی فلوراید مسواک بزنید. فلوراید به طور طبیعی خاصیت حفظ سلامتی و پاک کنندگی دارد و مدت ها است که برای دارا بودن مزایای سلامتی دهان و دندان شناخته شده است. در کشور آمریکا بسیاری از شهرداری ها برای کمک به کاهش پوسیدگی دندان و پیگیری از ایجاد حفره اقدام به تهیه آب آشامیدنی حاوی فلوراید میکنند که خود نشان از اهمیت این ماده دارد.

برای مراقبت از لمینت دندان لازم است که هر بار حتماً به مدت ۲ دقیقه مسواک بزنید. دو دقیقه در عین اینکه مدت زمان اندکی است اما فرصت کافی برای تمیز کردن دندان ها مخصوصا آن هایی که لمینت دارند را برای شما فراهم میکند. برای این منظور اصلا عجله نکنید و به آرامی تمام سطوح دندان و لمینت را با دقت تمیز کنید تا به پلاک دندان اجازه پیشروی و تلنبار شدن ندهید.

اگر لمینت دندان یا ونیر کامپوزیت دارید، توصیه می کنیم از یک مایع شستشودهنده دهان که حاوی فلوراید باشد برای تقویت مینای دندان باقی مانده خود و همچنین حفظ سفیدی و شفافیت و به طور کلی مراقبت از لمینت دندان استفاده کنید. استفاده از این شستشودهنده ها به از بین بردن بقایای هرگونه پلاک یا ذرات غذایی که می تواند پس از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن همچنان داخل دهان و دندان باقی بماند، کمک می کند. برای خرید یا تهیه این دهانشویه ها حتما از متخصص زیبایی دندان خودتان کمک بگیرید زیرا آن ها شمار زیادی از محصولات سلامت دهان و دندان را میشناسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پر کردن دندان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم روش های مراقبت از لمینت های دندانی را برای شما عزیزان بازگو کنیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

منبع: https://www.chalava.ir/





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: