چگونه انگشتر طلا بخریم؟
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه انگشتر طلا و راهنمایی جامعی برای خرید آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را به شما بگوییم.

انواع انگشتر های طلا زنانه

انگشترهای نگین‌دار علاوه بر طلایی که برای رینگ و دور حلقه آن استفاده می‌شود، دارای نگین‌های مختلف در سطح انگشتر است. این نگین‌ها می‌توانند انواع سنگ‌های قیمتی مانند الماس، یاقوت، برلیان و … باشند و یا نگین‌های اتمی یا دست‌ساخته را در برگیرند.

انگشتر طلا بدون نگین انگشتری است که روی آن هیچگونه سنگ و یا نگینی وجود ندارد. این نوع از انگشترها معمولا به شکل یک رینگ ساده و یا همراه با تراش‌های کوچک و بزرگ دیده می‌شود. تمام وزن و قیمت انگشتر بدون نگین با طلا محاسبه می‌شود.

طول انگشتر را در نظر بگیرید قرار نیسن تمام انگشت خود را با انگشتر بپوشانید، همانطور که اندازه ی دست برای انتخاب یک انگشتر مهم است، طول انگشتان نیز به همین اندازه مهم و قابل توجه هستند؛ انگشتر به منظور پوشاندن کل بند انگشت طراحی نشده است. باید انگشتری انتخاب کنید که مفصل انگشت در آن آزاد باشد و به راحتی بتواند حرکت کند.

در خرید انگشتر اولین گام، دانستن سایز انگشتر مناسب است. شما هر انگشتری که بخرید و هر جایی که بخرید مهمترین سوالی که از شما پرسیده خواهد شد اندازه انگشت شما و یا کسی است که برای او انگشتر می خرید است. پس حتما قبل از اقدام به خرید انگشتر از سایز انگشت خود آگاهی داشته باشید.

درمورد خرید طلا و جواهر بیشتر بدانید.

کدام را ترجیح می دهید؟ طلایی، رز گلد، نقره ای، سفید، یا انگشترهایی که تماما از سنگ یا چوب ساخته شده اند. رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید زیرا این شما هستید که باید در هنگام نگاه کردن دست خود از زیبایی آن لذت ببرید.

برای دستان بزرگ، انگشترهای بزرگ زیبایی و نمود خاصی را به آن‌ها می‌دهد. توجه داشته باشید که استفاده از انگشتر با نگین‌های کوچک و ریز برای این مدل از دستان اصلا مناسب نیست و استفاده از آن‌ها، دست شما را نامتوازن نشان می‌دهد.

انگشترهای با نگین گرد، مدل‌های مناسبی برای انگشتان بلند و کشیده هستند. این مدل از انگشترها زیبایی دوچندان به انگشتان شما می‌دهد.

درمورد خرید النگو بیشتر بدانید.

برای دستانی که انگشتان کوتاه دارند پیشنهاد می‌شود که از انگشترهایی که از نظر طولی بلند هستندبه اصطلاح انگشتر بلند استفاده شود. زیرا این مدل‌ها دستان را کشیده و بلندتر نشان می‌دهد. برای انگشتان کوتاه سعی کنید که انگشترهایی با نگین لوزی شکل یا اشک یا مستطیل انتخاب کنید.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه خرید انگشتر طلا زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت خوب آ اس بی  مراجعه کنید. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشد و برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: