جراحی لاغری؛ هر آنچه نیاز است بدانیم
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید.

جراحی لاغری

یک جراحی کاهش وزن به فرد کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهد  و خطرات احتمالی مرتبط با حمل وزن اضافی را از بین می برد. جراحی های کاهش وزن به روش های مختلف و مشخصی کار می کنند. این شامل محدودیت هایی برای فرد بیمار است، که با محدود کردن اندازه غذایی، معده می تواند میزان کالری مصرفی فرد را کاهش دهد. حالت دیگر سو جذب است که به همین ترتیب میزان کالری و مواد مغذی متعاقب آن را که بدن می تواند به طور مناسب جذب کند، به حداقل می رساند. این امر با کوتاه کردن بخشی از روده به دست می آید. بسیاری از جراحی های کاهش وزن در دسترس بیماران است؛ اما در این مقاله پنج عمل اصلی بررسی می شود.

درمورد عمل لاغری بای پس معده بیشتر بدانید.

از نظر بیولوژیکی و فنی، از باند معده به عنوان باند معده قابل تنظیم لاپاراسکوپی یاد می شود. این روش مستلزم ایجاد یک کیسه کوچک با استفاده از یک باند معده است که به خوبی در اطراف معده قرار گرفته است. کیسه را می توان با مقدار کمی غذا پر کرد و مقدار غذایی را که می تواند برای پر کردن آن خورده شود، محدود می کند. فرد خیلی سریع احساس سیری می کند و دیگر نیازی به مصرف مقدار زیادی غذا ندارد.

در این روش قسمت وسیعی از معده کاهش می یابد و در مقایسه با روش قبل، بعد از عمل بسیار کوچک می شود. دقیقاً مانند جراحی های فوق الذکر، فرد بسیار سریع احساس سیری می کند و در نتیجه مقدار غذایی را که یک بار مصرف می کند به شدت کاهش می یابد. معده کوچکتر، اکنون مقادیر بسیار کمی هورمون ترشح می کند که باعث گرسنگی می شود و باعث می شود احساس گرسنگی به اندازه گذشته نداشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه التهاب حاد کیسه صفرا اینجا کلیک کنید.

برخلاف انواع دیگر جراحی، بالون داخل معده کاملاً موقتی است، زیرا حداکثر برای شش ماه در معده باقی می ماند. پزشک شما بالون را با هوا پر می کند و سپس با استفاده از یک لوله بسیار باریک، که از طریق دهان پایین می رود، داخل معده قرار می گیرد. بادکنک با رسیدن به معده باد می شود. همچنین لازم به ذکر است که دو نوع بالون وجود دارد.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. برای اینکه در این زمینه اطلاعات جامع تری به دست بیاورید به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت لاغری دکتر عبدو مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: