ارتودنسی دو دندان جلو را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی دو دندان جلو یکی از روش های ارتودنسی دندان است که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را به شما بگوییم.

ارتودنسی دو دندان جلو

بعضی از بیماران تصور می کنند که ارتودنسی دندان برای کسانی می باشد که از ارتودنسی تمامی دندان ها رنج می برند ولی ارتودنسی دو دندان جلو این آن را رد می کند و معتقد است که اگر فقط بعضی از دندان های شما نامنظم باشد دکتر متخصص می تواند بدون جابجایی سایر دندان ها، دو دندان جلو را درمان نماید. تعرفه ارتودنسی دو دندان جلو با در نظر گرفتن این که چه روشی درمانی برای افراد انتخاب می گردد و نیز پروسه درمانی، متغیر است.

درمورد ارتودنسی دندان بیشتر بدانید.

دندان های جلویی به خصوص دو دندان جلو در فک بالا در زیبایی افراد بسیار موثر است. یک لبخند زیبا بسیار تحت تاثیر فرم دندان ها می باشد. زیرا در هنگام خندیدن و حتی لبخندن زدن توجه افراد به دندان های جلویی شما جلب می شود.

اگر شما برای درمان دو دندان جلو به متخصص ارتودنسی مراجعه می کنید، ابتدا وی با استفاده از عکسبرداری از وضعیت دندان و فک افراد تشخیص می دهد که شیوه درمان انحراف دندان ها را به چه شکلی باید آغاز کند و همچنین دوره درمان را به صورت تقریبی معین می کند. همینطور اگر شیوه ای برای درمان دو دندان جلو وجود داشته باشد پیش از شروع درمان،  بیمار را آگاه خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی همراه با جراحی فک اینجا کلیک کنید.

مدت زمان ارتودنسی در سن های متفاوت یکی از اصلی ترین عواملی است که در سلامت ارتودنسی دندان های افراد موثر است. مدت درمان با توجه به نوع و میزان مشکل دندانی فکی ایجاد شده، سن فرد مراجعه کننده، میزان همکاری بیمار با متخصص ارتودنسی و باید و نبایدهای آن، شرایط جسمانی فرد تحت درمان ارتودنسی، درآوردن یا درنیاوردن دندان ها و غیره متفاوت است؛ ولی به طور معمول مدت زمان درمان ارتودنسی در حدود بیست و چهار ماه بوده و احتمال دارد در برخی موارد، درمان تا چندین سال به طول بیانجامد.

از سیم های ارتودنسی متفاوتی مانند سیم های ثابت، سیم پشت دندانی یا لینگوال، اینویزالاین و سیم های خود باز شونده، در درمان ارتودنسی دندان جلو استفاده می شود. برخی متخصصان نیز از فیس ماسک و روش های ارتودنسی متحرک، در شرایط ویژه برای خردسالان انجام استفاده می کنند.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دو دندان جلو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم و همه چیز را در اختیارتان قرار دهیم. اگر قصد دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید به سایت تهران اورتو مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: