ارتودنسی نامرئی، یکی از بهترین روش های اصلاح دندان ها
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی نامرئی یکی از بهترین روش های درمانی ارتودسنی جهت اصلاح ناهنجاری های دهان و دندان است. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی نامرئی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ارتودنسی در دهه گذشته یک راه طولانی را طی کرده است و اگر شما برای مرتب کردن دندان های کج خود به یک دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی نیاز داشته باشید، کلینیک های دندانپزشکی در اقصی نقاط کشور، می توانند شما را با بریس های فلزی استاندارد مجهز کنند.

صاف کردن دندان ها با ارتودنسی نامرئی، سیستمی از بریس های شفاف و گاه قابل جا به جایی است که دیدن آن ها بسیار سخت است. آن ها اغلب گزینه مورد علاقه بسیاری از بزرگسالان و نوجوانان هستند که واقعاً ایده پوشیدن بریس های فلزی کاملاً مشهود (و اغلب ناخوشایند) را برای ماه ها دوست ندارند. بسته به موارد خاص، این سبک از دندانپزشکی زیبایی، اغلب می تواند زمان درمان بسیار کمتری را به بیمار ارائه دهد.

ابتدا دندانپزشک از دندان شما برداشت می کند و از این رو، یک تیم از تکنسین ها در مورد ایجاد یک مدل سه بعدی یا ماکت تصمیم می گیرند. سپس یک نرم افزار رایانه ای ویژه، یک طرح درمانی منحصر به فرد را نشان می دهد که جزئیات نحوه حرکت دندان های شما را هفته به هفته نشان می دهد تا زمانی که کاملا در فک شما قرار بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی لینگوال بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دندان ها با نصب بریس های نامرئی ویژه ای که به عنوان ردیف کننده ها شناخته می شوند، به آرامی به حالت خود حرکت می کنند که به صورت سفارشی و با استفاده از ماکت ساخته می شوند و کاملاً در اطراف دندان های شما قرار می گیرند.

بیشتر اوقات، نتایج موفقیت آمیز به همان اندازه که به دندانپزشک بستگی دارند، به نفع بیمار است. با پیروی از برنامه درمانی و پوشیدن آن ها برای مدت زمان مناسب، احتمال داشتن دندان هایی با ظاهر طبیعی بسیار بیشتر است.

همه چیز را درمورد ارتودنسی پلاستیکی بدانید.

بریس ها از براکت هایی استفاده می کنند که توسط سیم به آن ها متصل شده و دندان ها را به حرکت تشویق می کند. مجموعه ای از بریس های ساخته شده، به صورت سفارشی و محکم است که روی دندان ها می لغزد. اینویزیلاین بزرگ ترین تولید کننده تراز های واضح است، اما تنها این مارک تجاری نیست. موارد دیگر شامل Clear Correct ، Inman Aligner  و Smart Moves نیز وجود دارند.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خبوی را در زمینه ارتودنسی نامرئی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. رد ضمن اگر قصد دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست  بیاورید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت خوب اورتو دکتر می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: