عمل لاغری بدن، هر آنچه باید بدانید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری بدن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

اثر بخشی محصولات

در بیشتر موارد، اثبات موثر بودن این روغن ها و اسانسها برای لاغری وجود ندارد. دلیل این امر این است که این محصولات به عنوان مکمل های غذایی  به بازار عرضه می شوند. و مکمل های غذایی لازم نیست که از استانداردهای مشابهی برای اثربخشی استفاده کنند که داروهای OTC و داروهای تجویز شده دارند.

از آنجا که FDA مکمل های غذایی را مانند سایر داروها تنظیم نمی کند، عوارض جانبی محصولات گیاهی کاهش وزن کاملاً مشخص نیست. همچنین این محصولات مختلف حاوی مواد مختلفی هستند، بنابراین عوارض جانبی متفاوت دارند. بهترین راه برای آگاهی از چگونگی تأثیر یک محصول برای کاهش وزن شما این است که با پزشک خود صحبت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید که کدام محصول یا کدام عمل لاغری بدن برای شما مفید است.

حتی مواد شناخته شده در محصولات کاهش وزن نیز ممکن است بی خطر نباشند. سازندگان بسیاری از محصولات لاغری ادعا می کنند که محصولات آنها دارای مواد طبیعی هستند که از گیاهان درست می شوند. طبیعی بودن هر چند ایمن باشد، نداشتن عوارض جانبی را تضمین نمی کند. تحقیقات نشان داده است که بسیاری از این مواد گیاهی ممکن است همان خطرات داروهای تجویز شده را داشته باشند.

همچنین همه چیز را در رابطه با خطرات جراحی لاغری بدانید.

در نتایج بدست آمده از برخی تحقیقات ثابت شده است که کاهش کالری دریافتی به افراد در کاهش وزن کمک می کند. برای دستیابی به میزان مطمئنی برای از دست دادن وزن، هدف خود بر این مسئله بگذارید که باید هفته ای یک تا دو کیلو وزن کم کنید. برای این کار باید هر روز حدود 500 تا 1000 کالری کمتر از حد معمول بخورید. مصرف بیشتر میوه ها، سبزیجات و پروتئین بدون چربی مانند مرغ و همچنین قند و چربی اشباع کمتر می تواند به شما در رسیدن به هدف کمک کند.

داشتن تحرک بدنی بیشتر و بهبود رژیم غذایی می تواند احتمال کاهش وزن شما را افزایش دهد. ورزش نه تنها باعث سوزاندن کالری اضافی در بدن شما شود، بلکه باعث ایجاد عضله می شود. بافت عضلانی کالری بیشتری نسبت به چربی می سوزاند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاقی در کودکان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تحرک بدنی همچنین به شما کمک می کند تا از کاهش وزن خود جلوگیری کنید. به علاوه، باعث افزایش تناسب قلب و ریه کمک می شود و بسیاری از مزایای دیگر را برای سلامتی شما فراهم می کند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار خبوی را در زمینه9 لاغری بدن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.dr-abdo.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: