خرید گوشواره طلا
نوشته شده توسط : رعنا

گوشواره یکی از انواع زیورآلات بسیار قدیمی است که سالیان بسیار طولانی است مورد استفاده بشر قرار می‌گیرد. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه خرید گوشواره در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

انواع گوشواره های طلا

معمولا جواهرسازان گوشواره‌های طلا را بر حسب طرح مورد نظر خود در سه رنگ زرد، سفید و رز گلد به همراه سنگ‌های قیمتی مانند الماس و یا بدون آنها می‌سازند. گالری ساعتچی نیز به طور مشابه، در فروشگاه اینترنتی خود تصویر و اطلاعات لازم انواع گوشواره‌های طلای کم‌نظیر ساخته شده توسط جواهرسازان خود را در اختیار مشتریان قرار داده است. می‎توانید در آنجا انواع مدل گوشواره‌های طلا را ملاحظه کنید. اصولا سه مدل اصلی گوشواره طلا برای خانم‌ها وجود دارد:

گوشواره های میخی یک یاز گوشواره های کلاسیک هست که هیچ وقت قدیمی نمی شود و از مد نمی افتند. گوشواره های میخی گاهی به شکل فلز های تراش خورده ساخته می شوند و گاهی به شکل  سنگ های قیمتی ساخته می شوند. گوشواره میخی با کمک یک پیچ در سمت دیگر گوش به سادگی چفت می شود به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها از این مدل گوشواره خیلی زیاد استقبال می کنند.

درمورد خرید طلا برای آقایان بیشتر بدانید.

گوشواره حلقه ای یکی از قدیمی ترین انواع گوشواره در جهان است. گوشواره های حلقه ای که در سایزها و طرح های بسیار متفاوتی به بازار عرضه می شوند، هیچ گاه قدیمی نشده و همواره مورد توجه بوده اند این مدل به Hoop نیز معروفند و در سایز های کوچک تا بسیار بزرگ یافت می شوند و استایلی ساده اما فانتزی دارند. با دیگر انواع گوشواره های زنانه و مردانه در این مقاله اشنا شوید

درمورد خرید سرویس طلا بیشتر بدانید.

یکی دیگر از محبوب ترین مدل گوشواره، گوشواره های آویزی هستند.در طراحی گوشواره آویزی از سنگ های درخشان زینتی استفاده می شود.همچنین باید گفت که این دسته از گوشواره ها برای مهمانی های رسمی و خاص بسیار مناسب هستند. اگرچه می توان مدل های فانتزی ان ها را با لباس های اسپرت هم ست کرد و به راحتی استفاده کرد.

برای انتخاب یک گوشواره مناسب باید هوشمندانه عمل کنید و برای این کار بهتر است به فرم صورت خودتان هم توجه کنید. گوشواره طلا جزو اکسسوری‌هایی است که اگر بر اساس فرم صورت انتخاب شود می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند. در ادامه مطلب راهنمای خرید گوشواره طلا به معرفی انواع فرم‌های صورت و گوشواره‌های متناسب با آن می‌پردازیم.

وقتی صحبت از خرید این اکسسوری زیبا می‌شود، اندازه آن بسیار مهم است. برای انتخاب یک گوشواره خوب نه تنها اندازه گوش بلکه باید اندازه مو و فرم صورت را نیز در نظر گرفت، اگر این اکسسوری خیلی بزرگ باشد، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و زیبایی ظاهر شما نشان داده نمی‌شود. در حالی که اگر اندازه آن بسیار کوچک باشد، دیده نمی‌شود.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه خرید گوشواره به عنوان یکی از مهمترین زیورآلات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و بگوییم برای خرید آن باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.asby.ir/





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: