جراحی لاغری چیست؟ هر آنچه نمیدانید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را خواهیم کرد تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه چیستی عمل جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

جراحی لاغری

این روش مستلزم قرار دادن دوازدهه در امتداد ایلئوم است. این روش منجر به جذب کالری بسیار کمی توسط بدن از غذای مصرفی می شود. معده همچنین مقدار بسیار کمی هورمون ایجاد کننده گرسنگی ترشح می کند و باعث می شود فرد احساس گرسنگی سریع نکند.

درمورد ارتباط چاقی با کم خوابی بیشتر بدانید.

جراحی سوئیچ اثنی عشر همچنین با کاهش خطر برخی از بیماری ها مانند سرطان پس از جراحی، منجر به بهبود کلی سلامت می شود. همچنین برای درمان برخی از مشکلات متابولیکی و حتی دیابت استفاده می شود. با این وجود اکثر پزشکان از آن اجتناب می کنند، زیرا انجام آن، کار سخت و طاقت فرسایی است. جراحی سوییچ اثنی عشر زمان بیشتری مصرف می کند و پس از جراحی نیاز به پیگیری گسترده دارد.

از نظر بیولوژیکی و فنی، از باند معده به عنوان باند معده قابل تنظیم لاپاراسکوپی یاد می شود. این روش مستلزم ایجاد یک کیسه کوچک با استفاده از یک باند معده است که به خوبی در اطراف معده قرار گرفته است. کیسه را می توان با مقدار کمی غذا پر کرد و مقدار غذایی را که می تواند برای پر کردن آن خورده شود، محدود می کند. فرد خیلی سریع احساس سیری می کند و دیگر نیازی به مصرف مقدار زیادی غذا ندارد.

در این روش قسمت وسیعی از معده کاهش می یابد و در مقایسه با روش قبل، بعد از عمل بسیار کوچک می شود. دقیقاً مانند جراحی های فوق الذکر، فرد بسیار سریع احساس سیری می کند و در نتیجه مقدار غذایی را که یک بار مصرف می کند به شدت کاهش می یابد. معده کوچکتر، اکنون مقادیر بسیار کمی هورمون ترشح می کند که باعث گرسنگی می شود و باعث می شود احساس گرسنگی به اندازه گذشته نداشته باشید.

همه چیز را در زمینه جراحی لاغری شکم و پهلو بدانید.

بای پس معده به عنوان بای پس معده Roux-en-y نیز شناخته می شود. معده به دو قسمت تقسیم می شود. با استفاده از منگنه های جراحی یک کیسه کوچک در بالای معده ایجاد می شود. با اتصال مستقیم کیسه به روده کوچک، بقیه معده دور زده می شود. به طور مشابه، مقدار غذای مورد نیاز برای پر شدن غذا را به شدت کاهش می دهد. این در نهایت اطمینان می دهد که غذای کمتری مصرف می کنید  و بنابراین کالری بسیار کمی جذب خواهید کرد. بدن شما همچنین باید مواد معدنی بسیار کمی را جذب کند. با وجود این، بای پس معده یک عیب کوچک دارد زیرا اگر فرد به یک رژیم غذایی بسیار خوب و دقیق پایبند نباشد ، می تواند باعث سندرم دامپینگ یا حتی سو تغذیه احتمالی شود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری و جراحی لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دکتر عبدو اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: