رژیم لاغری و زیر و بم آن
نوشته شده توسط : رعنا

رژیم لاغری یکی از بهترین روش های لاغر شدن آسان و بدون عوارض است. امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوب و کاربردی را در زمینه رژیم های لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

رژیم های لاغری

برخی معتقدند هر چه هست، زیر سر کربوهیدرات‌ هاست: قندها و نشاسته‌ ها و فیبرهای «زشت و زننده ‌ای» که توی میوه و لبنیات و سبزیجات و حبوبات جا خوش کردند! نمی‌شود زد زیرش و گفت کربوهیدرات‌ها هیچ نقشی در افزایش کالری ندارند. چون دارند. اما نمی ‌شود آن‌ها را هم به کلی حذف کرد از برنامه غذایی! به هر حال کربوهیدرات‌ها نوعی از مواد مغذی مورد نیاز بدن به حساب می‌آیند.

همه چیز را درمورد سندروم دامپینگ بدانید.

درست است که رژیم کم کربوهیدرات در کاهش وزن و تنظیم سطح کلسترول و چربی نقش پر رنگی را بازی می ‌کند اما همین که چند روز گذشت عوارضش خودشان را نشان می‌دهند: بدن ‌تان کرخت می‌ شود و احساس خستگی می‌ کنید. تهوع و سر درد می‌آید سراغ ‌تان و اعصاب ‌تان همیشه به هم ریخته است. به این عوارض که سر و کله ‌شان همان روزهای اول پیدا می ‌شود، می‌ گویند کتوفلو. رژیم لاغری کم کربوهیدرات تنها زمانی خوب است که زیر نظر یک پزشک تغذیه رعایت شود.

درست برخلاف رژیم کم کربوهیدرات‌، این رژیم مصرف چربی را به مرز 10% کاهش می‌ دهد و جایش مصرف سبزیجات را توصیه می‌ کند. این‌طور، 80% از کالری مصرفی را از کربوهیدرات‌ ها می ‌گیرید و 10% باقی‌مانده را با مصرف پروتئین تامین می ‌کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لاغری شکم و پهلو بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

سخت‌ تر از رژیم گیاهخواری ، هرگز رژیمی پیدا نمی‌ کنید! چقدر سخت می ‌شود اگر مجبور باشیم گوشت و فراورده ‌های حیوانی مثل لبنیات را حذف و فقط به مصرف گیاهان اکتفا کنیم. وگن‌ها، آن دسته که به این رژیم غذایی دلبسته‌اند، تنها منظورشان کاهش وزن نیست. آن‌ها رژیم غذایی وگان را به چشم فرصتی برای مبارزه در راه حقوق حیوانات می‌بینند.

خب اگر گوشت و شیر و عسل و غیره را از رژیم غذایی‌تان بگذارید کنار و به سبزیجات و دانه‌های گیاهی روی بیاورید میزان کالری مصرفی و وزن‌تان کاهش می‌یابد. طبیعی است! اما چندان که مردم فکر می‌کنند رژیم گیاهخواری بی‌عیب و ایراد نیست. این یکی هم طبیعی است:

جالب است! رژیم غذایی دوکان بر غذاهایی تکیه دارد که اغلب انسان ‌های اولیه از آن تغذیه می‌ کردند، شاید فقط 100 تا. 72 تا غذای حیوانی و 28 تا غذای گیاهی. این یک رژیم چهار مرحله‌ ای است. به مرحله اول از این رژیم می ‌گویند مرحله حمله. در این مرحله بدن به پروتئین‌ها محدود می‌ شود. مرحله بعدی، مرحله کروز است. به این مرحله سبزیجات را اضافه می‌ کنند. وقتی سبزیجات اضافه می ‌شود، کاهش وزن از سرعت می‌افتد اما بعد از مدتی دوباره منظم می‌شود و شما را به وزن ایده‌آل‌تان می‌ رساند. مرحله سوم، به مرحله تحکیم مشهور است.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه رژیم های لاغری در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما دوستان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن لذت برده باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ها به سایت جراحی لاغری مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: